Şarkı Önerisi;
RED VELVET- Red Flavor 💘Erva Aselin Ağzından:
Camın önünde ki sandalyede oturuyor, camdan dışarıya bakıyordum ben. Uzaysa gözleri kapalı yatıyordu. Uyuyordu sanırsam. Hiç konuşmamıştık. Ne o bişey sormuştu, ne de ben bişey demiştim. Bizimkiler gelmiş ve beni görünce hayli şaşırmışlardı. Sedanın gittiğine ise sevinmişlerdi.
Saat gece 3 olmuştu. Diğerlerini göndermiştik. Ferah buradaydı sadece o da nöbeti olduğundan buradaydı. Uzaya bir daha baktıktan sonra uyuduğundan emin oldum. Telefonum çalmaya başlarken Uzayı uyandırmaması için hemen sesini kıstım. Gecenin 3' ünde kim arıyordu acaba?
Tuna Bey arıyor...
Kaşlarım çatılırken neden arıyor olabileceğini düşündüm. Ve daha fazla bekletmeden açtım.
"Efendim?" dedim kısık sesle.
"Erva uyuyor muydun? Uyandırdıysam özür dilerim."
"Yok uyumuyordum da Uzay uyuyor o yüzden kısık sesle konuşuyorum."
"He hastanede misin hala?"
"Evet, sen neden aramıştın?"
"Hastaneye geldim bende."
"Bişey mi oldu?"
"Yok ya sakin ol. Kuzey uyuyordu, bende erken yatmıştım biliyorsun. Uyandıktan sonra da uyku tutmadı. Sende sıkılırsın diye senin yanına gelmek istedim."
"İyi yapmışsın. Nerdesin şu an?"
"Kafeteryadayım. Uzay uyuyor madem buraya gel kahve içelim beraber."
"Tamam geliyorum." deyip ayaklarımı indirdim ve telefonu kapattım. Ayakkabılarımı ayaklarıma geçirip Uzaya baktım. Sonra telefonumu da alarak odadan çıktım ve ışığı kapattım.
•••
"Sedayı postaladın yani?"
"Normalde yapmazdım öyle bişey gerçekten. Ne olursa olsun Uzayı hastaneye yetiştiren kişi o oldu yani. Ama çok ileri gitti." deyip kahvemden bir yudum aldım.
"E sende sabır taşı değilsin ki. Bir yerden sonra böyle patlayacağın belliydi." Sessiz kalırken kafa salladım sadece. Tuna da kahvesinden bir yudum alıp
"Kanada işini de 3 hafta sonrasına erteledik. Sizin içinde uygundur sanırım?"
"3 hafta mı?" Olumlu anlamda kafa sallayınca düşündüm bir süre. Gayet yeterliydi.
"Yeterli ya 1 ay resmen." İkimizde sessiz kaldıktan sonra sessizliği bozan Tuna oldu.
"Buraya gelmeni beklemiyordum açıkçası." Bakışlarımı bardaktan kaldırıp Tunaya baktım.
"Çok kararlı gözüküyordun. Yani Uzay konusunda."
"Kaza yaptı ve bana ihtiyacı olduğunu söyledi. Düşmanım bile olsun bana ihtiyacı olduğunu söyleyen birinin yanına giderim ben."
"Ama Uzayı seviyorsun, değil mi? O yüzden geldin." Yutkunurken bardağa çevirdim bakışlarımı.
"Kaç senem onu severek geçti benim. İnişli çıkışlı oldu evet, o gitti ben gittim. Ama sonunda yine döndük dolaştık birbirimizi bulduk. Ve ben şu an sevmiyorum dersem yalan söylemiş olurum. Seviyorum çünkü." Tunanın bakışları da bardağına kayarken kafa salladı.
"Aşk ne ben bilmem. Daha önce sizinki gibi bişey gelmedi başıma. Yani aşık olacağım kimseyi tanımadım. Umarım mutlu olursun. Aşık olduğun insanla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...