Güneş'im oldun sen... Yüzümü döndürdüğümde içimi ısıtan.
Şarkı önerisi;
Astro- I' ll Be There 🤎Erva Aselin Ağzından:
"White chocolate mocha" dedim bende. Sonra garson bize selam vererek gitti.
"Öncelikle nasılsın Erva?"
"Buraya hal hatır sormaya gelmedim ben!" dedim sert bir ses tonuyla. Uzayın surat ifadesi biraz bozulurken
"Direk sadede gireyim istiyorsun yani?"
"Buraya onu konuşmak için geldik malum. Sizinle beraber kahve içmeye gelmedim" Uzay kafa sallarken dudaklarını ıslattı.
"Erva, biliyorum sen bana yıllardır kızgınsın-"
"Sizi öyle gördüğüm gün bittin benim için. Sana kızgınlığım falan yok"
"Sözümü kesme de anlatayım artık!" dedi o da sinirlenirken
"Ben gitmek zorunda kaldım Erva. O gün Lara bana çok kötü olduğunu ve bana ihtiyacı olduğunu söyledi. Ağlıyordu, sesi çok kötü geliyordu. Bende sordum nerdesin diye. Dans odasının orda ki merdivenin altındayım dedi. Çıktım gittim yanına. Gitmeseydim keşke. Başta gayet güzel konuşuyordu. Adım seslerini duymasıyla beraber dudaklarıma yapışması bir oldu. Zaten ben itene kadar da sen geldin. Sana açıklama yapacaktım ama konuşturmadın beni. Peşinden geliyordum ki tam Lara tehdit etti. Zarar veririm sevdiğin herkese dedi. Laranın raporu vardı Erva. Yapardı bunu biliyordum. Sonra sana ulaşmaya çalıştım. Aradım ama çalmadı, yazdım gitmedi. Engelledin her yerden. Sonra da numaranı değiştirmişsin zaten"
"Neden gittin? Niye bir anda gittin!?"
"Zorundaydım! Laranın babası Seçkin Bey tehdit etti. Biliyorsun çokta temiz bir adam değildi. Kızımı mutlu etmezsen çevrende kim varsa hepsinin canını yakarım yok ederim onları dedi. Haber vermek istediğimdeyse öyle birşeyin söz konusu dahi olmadığını söyledi. Yani bir anda ortadan yok olmam gerekiyordu. Annemlere de okul için gittiğimi söyledim" Siparişlerimiz gelirken gözlerimin yandığını ve burnumun sızladığını hissettim. Şu an onun karşısında olmaması lazımdı.
Kendimi sıkarken sesimin titrememesi için dua ediyordum. Uzay benden birşey duyamayınca
"Hiçbir şey demeyecek misin?"
"Pek inandırıcı gelmedi" dedim sadece. Uzay geriye doğru gidip saçlarını karıştırdı.
"Sana neden yalan söyleyeyim ki Erva?"
"Açıklama yapmana da gerek yoktu"
"Hayır vardı!"
"Ne olarak vardı? Kimim ki ben bana açıklama yapıyorsun?"
"Erva, ben hala seni unutamadım. Hala seni seviyorum. O yüzden, seni kaybetmemek için sana açıklama yapıyorum"
"Sen beni kaybedeli çok oldu. O gün kaybettin"
"Ya açıklama yaptım işte! Doğruları söylüyorum!"
"İnanmadım ben ama! Bana inandırıcı gelmedin!"
"Nasıl inanabilirsin"
"Benim sana güvenim kalmadı, o nedenle inandıramazsın"
"İnandırırım! Laraya götüreceğim seni" Kaşlarım çatılırken şaşkınlıkla
"Ne?" diyebildim.
"Doğru duydun. Seni Laraya götüreceğim. Kalk hadi"
"Ben o kıza gitmem. Onu da, seni de görmek istemiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...