Pişman olup döndüklerinde, her şeyin kaldığı yerden devam edeceğini sanıyorlar.
Şarkı önerisi;
RM- Trivia: Love 🤍Erva Aselin Ağzından:
Cidden o muydu? Cidden karşımda duran kişi o muydu?
"Hoşgeldiniz Erva Hanım" Gözlerim dolmaya başlarken aklıma 4 sene öncesi gelmeye başlamıştı. Beni nasıl aldattığı, ardından hiçbir şey söylemeden çekip gidişi... Gözyaşlarımı geri itmeyi başarırken bende onu tanımıyormuş gibi davranma kararı aldım.
"Hoşbuldum-" deyip masanın üzerinde isminin yazılı olduğu plakete bakarken
"Uzay Bey" dedim. Suratında bir gülümseme oluşurken
"Gerçekten hiç değişmemişsin" Sen o kadar çok değişmişsin ki ama! Kaşlarımı çatarken
"Tanışıyor muyuz?" diye sordum sesimin meraklı çıkmasını sağlarken. Uzay sağlam bir kahkaha patlatırken
"Tanışıyor muyuz?" Alaylı sesine karşılık kaşlarım daha çok çatıldı.
"Komik olan bir şey mi var Uzay Bey? Tanışıyor muyuz diye sordum sadece"
"Erva saçmalıyorsun şu an. Ne o numara yapmaya mı karar verdin?" Evet!
"Birincisi laubali konuşmayı pek sevmem yeni tanıştığım insanlarla, ikincisi ise numara yapmama gerek yok çünkü sizi cidden tanımıyorum. Yani şu ana kadar tanımıyordum" Tanıyordum, hangi rengi sevdiğine kadar her şeyi biliyordum. Uzayın suratında bariz bir şaşkınlık oluşmuştu.
"Sen ciddisin. Şaka yapmıyorsun değil mi?" Derin bir nefes bırakırken
"Uzay Bey neden şaka yapayım? Tanımıyorum sizi, bu konunun üzerinde neden bu kadar durdunuz bu da ayrıca meraklandırdı beni. Tanımam gereken biri misiniz siz?" Uzay bana doğru bir adım atarken yutkundu.
"H-hayır, ben internetten görmüşsünüzdür diye"
"Ben internetle fazla zaman harcamıyorum. Haberleri falan da pek izleyemiyorum çünkü müsait olmuyorum. Biraz fazla meşgulümde. Her neyse, nerde benim çalışacağım yer işe başlayayım"
"Sekreterime söyleyeyim hemen ilgilensin sizinle" deyip arkasını döndü ve telefonu aldı.
"Meltem, Erva hanıma odasını göster" deyip kapattı ve telefonu yerine koydu.
"Siz gidin yanına, sağda zaten onun masası. Karşıda ki odada sizin zaten. Size neler yapacağınızı anlatsın"
"Tamamdır, teşekkürler" deyip odasından çıkmak için adımladım.
"Erva" Gözlerimi kapatıp açtım ve arkaya döndüm tekrar
"Hanım demesem olur mu?" Bir süre suratına baktım.
"Sende bana Bey demeyebilirsin. İsmimi söyle yeter" derin bir nefes alıp verdim. Neden her şeyi bu kadar zor kılıyordu ki?
"Siz bana demeyebilirsiniz Uzay Bey. Ama siz benim patronumsunuz. Size isminizle hitap etmem yakışık almaz"
"Ben istiyorum ama. Ben deme diyorum"
"Alışmam biraz zaman alır. İyi günler" deyip odadan çıktım. Kapıda ki kızla karşılaşınca bana eliyle odamı gösterdi. Zoraki bir şekilde gülümseyip odaya doğru ilerledim.
...
"Efendim anne?"
"Nabıyorsun annecim?" Anneme Uzayı söyleyemezdim. Burayı onlar söylediğine göre Uzayla hala görüşüyor olmalılardı. Onlardan da gizlemem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Ficțiune adolescențiBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...