34.Bölüm

1.4K 39 14
                                    

Ve diyeceğim ki; Aşk güzel şey. Vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece...

Şarkı önerisi;
Aysel Yakupuğlu- Son Şans 💗

Erva Aselin Ağzından:

"Uzay gelmene gerek yok. Birşey yapmıyorsun zaten. Hem Ateşler de var."

"Olsun, alayım mı geçerken seni?"

"Yok ben kendim gelirim gelmene gerek yok."

"Tamam, hazırlan sen geliyorum ben 15 dakikaya. Görüşürüz."

"Uzay-" İtiraz etmeme izin vermeden kapatmıştı. Sinirle derin bir nefes bırakırken yatağın üzerine seçtiğim kıyafetlerimi üzerime geçirdim.

Saçlarımıda at kuyruğu yaptıktan sonra siyah sırt çantama gerekli araç gereçleri doldurup parfümde sıktım ve odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımıda at kuyruğu yaptıktan sonra siyah sırt çantama gerekli araç gereçleri doldurup parfümde sıktım ve odadan çıktım. Makyajımı zaten yapmıştım. Mutfağa gidip bir elma aldım ve yemeye başladım. Kahvaltı yapma fırsatım bile olmamıştı. Elmayla idare edecektim artık.

Bugün günlerden pazardı. Dans okuluna gidecektik yani. Uzay hiçbir iş yapmıyor olmasına rağmen ısrarla gelmek istemişti. Reddetmeme rağmen geleceğini söylemişti. Kendini affettirmeye çalışıyordu farkındaydım bunun. Benim ona olan öfkem de gün geçtikçe azalıyordu zaten.

Elmamdan bir ısırık daha almıştım ki telefonum çalmaya başladı. Arka cebimden çıkarıp kim olduğuna baktığımda Uzayın arıyor olduğunu gördüm. Daha fazla beklemeden cevapladım.

"Hı?"

"Kapının önündeyim gel hadi."

"Hıhı." dedikten sonra kapattım. Ağzım doluydu nasıl konuşsaydım ki? Elmayı hızlı hızlı büyük ısırıklarla yedikten sonra evin anahtarını alarak çıktım. Asansörü çağırdıktan sonra beklemeye başladım. Telefonumu elime alıp sosyal medya hesaplarımda gezinmeye başladım.

Asansör gelirken bindim ve z yazan tuşa bastım. İnstagram da gezinirken Yağız'ın yeni bir resim attığını gördüm. Güneş'le beraber resim atmıştı. Güneş arabayı kullanıyordu. Yağızsa gülümsemiş ve resim çekmişti. Resimlerinin altına kalp attıktan sonra instagramdan çıktım ve ekran kilidini kapattım.

Asansör zemin kata gelmişti bu sırada. Kapıları açılınca indim ve kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açınca Uzayın arabası karşıladı beni. Arabadan tabii ki inmemiş ve kaputuna yaslanıp beni beklememişti. Klişelik yapmamıştı kısaca. Arabanın kapısını açıp bindim ve geri kapattım.

Sonrasında çantamı arka koltuğa koyup kemerimi taktım. Uzaya bakmazken önüme döndüm ve hareket etmesini bekledim. Ama Uzay hala duruyor ve arabayı çalıştırmıyordu. Kafamı çevirip ona bakınca kaşlarını çatmış bir halde baktığını gördüm. Merakla tek kaşım kalkarken

"Sorun mu var? Niye gitmeyip bekliyoruz acaba?"

"Neden ki acaba?" dedi ve o da suratıma bakmaya başladı.

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin