Bir insanı zorla kaliteli yapamazsın, senden sonra gittiği ucuz kişiler de bunun kanıtıdır.
Şarkı önerisi;
Umut Timur- Vermedin 💞Erva Aselin Ağzından:
Sıkıntıdan elimde ki kalemi çevirip duruyordum sürekli. Ayrıca biraz da kasılmıştım. Berke sürekli buraya bakıp duruyordu çünkü. Bakışlarını üzerimde hissettiğimden tedirgindim. Ve rahatsız oluyordum. Hoca dersi anlatmaya devam ederken telefondan saate baktım. Dersin bitmesine 5 dakika vardı. Güneşe baktığımda sıranın altında telefonla uğraştığını gördüm.
Sarpta bu sınıfdaydı. Neden hepimiz aynı sınıfa toplanmıştık ki sanki? Oflayıp geriye doğru yaslandım. Sırtımda hissettiğim elle geri öne çekildim ve arkama döndüm. Çınar uyuyordu. Elini de öne doğru uzatmıştı. Zil çaldıktan sonra 1. Ders bitecekti. 15 dakikalık bir aradan sonra 2. Derse girecektik.
Ve tam o esnada zil çaldı. Güneş telefonunu sıraya koyup geriye doğru yaslandı. Kafasını Yağızın hemen önüne koyup ona baktı. Yağızda Güneşe bakıyordu. Durdu durdu ve elini öpüp Güneşin alnına koydu. Güneşle kahkaha atmaya başlarlarken ikisine kafa salladım. Sarpa doğru yandan baktığım da onun da Yağıza ve Güneşe bakıyor olduğunu gördüm.
Suratımda bir sırıtma olurken içimden Kudur Köpek dedim.
"Erva, kanka seninle yer değiştirelim mi ya? Güneşle kaynatırız biz"
"Tamam, bende uyurum arkada" deyip eşyalarımı- telefonum hariç- orada bırakıp arkaya geçtim ve Yağızın yerine oturdum.
"Asel, sen geç şuraya otur" dedi Çınar gözleri kapalıyken.
"Yok, yani iyi-" Dibime girmesiyle beraber yutkunup sustum.
"Dediğimi yapıyor musun? Yapmıyor musun?" dedi dudaklarıma bakarken.
"T-tamam, geçiyorum" Suratında bir sırıtma olurken geriye çekildi.
Sıradan çıkıp ayağa kalktım. Çınarda yerinden kalkıp geçmem için elini uzattı. Cam kenarına geçip otururken sıcak basmıştı beni. Cam zaten açıktı. Çınara arkamı dönüp elimle kendime yelpaze yapmaya başladım. Kıpkırmızı olmuştum kesin. Derin bir nefes bırakıp kendime gelmeyi bekledim.
Kendime geldiğime emin olduktan sonra Çınara doğru döndüm. Kafasını bana dönecek şekilde sıraya koymuştu. Ve gözleri kapalıydı. Bu sırada Berkeyle göz göze geldik. Gözlerini dahi kırpmadan buraya bakıyordu. Gözlerimi onun olduğu taraftan çekip camdan dışarıya bakmaya başladım.
...
Sonunda dersler bitmişti. Kalemlerimi defterimin önünde ki fermuarlı bölgeye koyup kapattım. Ve çantamın içine koydum. Telefonumu da alıp kontrol ettim. Durudan mesaj vardı. Bizimkiler ayağa kalkarken bende onlarla birlikte kalktım. Ve Durudan gelen mesaja baktım. WhatsApp'a girip Durunun isminin üzerine tıklayıp gönderdiği mesaja baktım.
Allahın Belası 💩
Erva dersten çıkınca beni bir ara
İsminin üzerine tıklayıp aramaya başladım. Birkaç kere çalmıştı ki telefon açıldı.
"Ne oldu Duru?"
"Erva, oraya gelebilme şansım var mı? Yani sizin gibi 3 aylığına değil, gezmek amaçlı"
"Kız! Sen bizi mi özledin!"
"Öff ne alakası var ya?! Bende gezip görmek istedim oraları. Ayrıca Ateşi özledim ben"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...