Şarkı önerisi;
Gökhan Türkmen- Sen İstanbul' sun 💘Erva Aselin Ağzından:
Oflayarak testin kapağını kapattım ve kafamı geriye attım. Gözlerimi kapatarak ellerimi şakaklarıma koyup ovdum birkaç saniye. Kafamı indirince Uzayın bana bakıyor olduğunu gördüm. Sadece ikimiz vardık. Diğerleri işlerinin olduğunu söyleyerek gitmişlerdi.
"Kahve yapayım ister misin?" dedi Uzayda test kitabını kapatırken.
"Zahmet olmasın ya sana. Biraz dışarı çıkayım bende. Daraldım otur otur"
"Hadi gel beraber gidelim o zaman"
"Sende mi daraldın?"
"Hayır, gayet huzurluyum şu an"
"E o zaman neden dışarı çıkmak istiyorsun?"
"Huzurmdan ayrılmak istemiyorum çünkü" dedi ve bir süre gözlerime baktı.
Kafamı eğip dudaklarımı büzdüm. Ne demek istiyordu bu çocuk?
"Ne?" Uzay kafasını yana çevirirken derin bir nefes bıraktı.
Kendi kendine birşeyler mırıldanmıştı ama anlayamamıştım.
"Anlamadım Uzay?"
"Anlama Erva, anlama" dedi ve ayağa kalktı.
Telefonunu cebine koyarken
"Sahile gidelim hadi" dedi ve önden önden yürümeye başladı.
Bende eşyalarımı çantama koyup peşinden koşar adımlarla evden çıktım. Uzayın yanına varınca adımlarımı yavaşlattım ve yanında yürümeye devam ettim. Uzayın morali bozulmuştu sanki. Merak ederek suratına baktım. Evet, bozuk duruyordu.
Ama şimdi sorsaydım bile cevap vermezdi. Onu az çok tanımıştım. Sahile varınca sorardım artık. Hiçbir şey demeyip adımlarıma baktım ve yürümeye devam ettim.
...
"Al" deyip elime aldığı pamuk şekeri tutuşturdu.
"Teşekkür ederim" derken pakedi açtım ve bir parça kopararak ağzıma attım.
Uzayda yanıma oturup beni izlemeye başladı.
"Sen kendine almadın mı?" dedim bir parça daha atarken.
"Hayır, ben şeker ihtiyacımı başka türlü gidereceğim çünkü" Tek kaşımı kaldırırken yine derin düşüncelere daldım.
"Anlamadım?"
"Şaşmadım" dedi gülümsemeye devam ederken.
"Yolda gelirken moralin bozuk gibiydi. Bir sıkıntı mı var?" Bir müddet durup gözlerime baktı.
"Evet var. Hemde çok büyük bir sıkıntı var. Ama içimden nasıl atacağımı bilmiyorum. Atsam kurtulabilirim, ama huzurumu da sonsuza kadar kaybedebilirim"
"Sıkıntını bana anlatabilirsin gerçekten. Elimden geldiğinde yardımcı olurum sana" deyip biraz şeker koparıp Uzaya uzattım.
"Al bak şunu ye, tatlı yiyip tatlı konuş" dedim gülümserken.
Uzayın suratında ki gülümseme büyürken bileğimden tutup kendine çekti beni bir anda. Ve dudağımla çenemin arasında, dudağıma çok yakın olan bir yere ufak bir öpücük kondurup geri çekildi. Ben şok içinde kalırken elimde ki pamuk şekeri de yedi.
"Mmm, gerçekten çok lezzetli. Daha fazlasını yersem benim şeker tavan yapar" dedi ve kafasını aşağı yukarı salladı.
Şoktan çıkmak için gözlerimi ard arda kapatıp açtım. Yutkunurken Uzaya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...