Kaza yapan şoförün dediği gibiydi herşey; bir anda çıktı karşıma ne yapacağımı bilemedim.
Bir çok okurbalım benden şarkı tavsiyesi istemiş. Bölüm başlarına dinlediğim ve beğendiğim şarkıları önereceğim sizlere.
BTS- Black Swan 💘
Ervanın Ağzından:
"Çok geç kalmayın çocuğum!" Evden çıkıp anneme gözlerimi devirdim ve yanımda ki, benden 1 yaş küçük olan kardeşim Duruya baktım.
"Bakma be bana öyle. Ben parka gidiyorum. Oturup ordakilere sataşırım" Duruya bakıp güldüm.
"Ablasının gülü" O da gülüp
"Annem sorarsa eğer onu büfeye gönderdim kola alsın diye de. Bende çocuk düştü onu kaldırmaya gitti derim"
"Tamam. Haberleşiriz"
"Fazla oturma orada. Parkta ne kadar dayanırım bilmiyorum"
"Tamam" deyip arkamı döndüm ve en sevdiğim şeyi yapmaya gittim. Yıldızları izlemeye...
Uzayın Ağzından:
"Yağız belanı sevdirme bana. Lan işim var diyorum sana. Git Ferahla izle filmini"
"E Ferahta kendine bakım yapacakmış bugün. Uzay, aşkım tek bırakma beni"
"Ananı-" Küfürümün devamı gelememişti.
Çünkü telefonu kapatmıştı hıyar. Gözlerimi devirip telefonu cebime koydum. Kendi kendimi sakinleştirirken her zaman geldiğim tepeye varmıştım. Ufacık bir tepeydi burası. Işık yok denecek kadar azdı. Tepenin en sevdiğim noktası bir bank bulunuyordu. Mor renginde bir bank.
Oraya uzanıp gökyüzünü izlemeye bayılıyordum. Ufak tepeyi tırmanınca bankta oturmuş olan birini gördüm. Kaşlarımı çatıp banka doğru ilerledim. Boş tarafa da ben oturdum. Yanımda kimin olduğuna hiç bakmadım. Kız veya erkek kimse hiç umrumda değildi. Buraya yıldızları izlemeye gelmiştim.
Ve kafamı gökyüzüne çevirip izledim. Yanımda ki kişinin kokusundan kız olduğunu anlamıştım. Bana baktığını da hissediyordum. Hiçbir şey söylemeden kafasını geri gökyüzüne çevirdi. Yandan bakınca güzel bir kız olduğunu gördüm. Bende bakışlarımı geri gökyüzüne çevirdim ve izlemeye başladım.
Sessizlikle ve huzurla gökyüzüne bakarken sessizliği bozan yanımda ki kızın telefon sesi oldu. Hiçbir şey demeyin cebinden telefonunu çıkardı.
"Ne var Ateş?" Kızın tepkisi kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.
"Sana beni rahatsız etme demedim mi ben? Sen niye beni dinlemiyorsun ya?!" Eski sevgilisi olmalıydı.
Yoksa neden bu kadar tepki verirdi ki?
"İstemiyorum!" İç sesim olaya el atmam gerektiğini söylüyordu.
Ne yapacağımı şaşırmıştım açıkçası.
"Ateş uzatma-"
"Alo!" Kızdan telefonu alıp kendime engel olamadım.
"Sen kimsin lan?"
"Ben Uzay, sen kimsin asıl?"
"Ben Ateş. Sende ne arıyor Ervanın telefonu?"
"Kızı niye rahatsız ediyorsun oğlum? Kız istemiyorum diyor işte! Aramasana kızı!"
"Kardeşim sanane? Seni ne derece ilgilendiriyor?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...