28. Bölüm

1.4K 54 21
                                    

Sen gökkuşağı gibi birşeysin. Güzel renkleri kendinde toplayan, kendine süslenen, kendine güzel ve ulaşılmaz.

Şarkı önerisi;
Aya Nakamura- Pookie 💞

Erva Aselin Ağzından:

Bir parça sosisi ağzıma atıp çiğnemeye başlamıştım ki telefonum çaldı. Karşımda ki aşıklar direk bana dönerken telefonumu alıp arayan kişiye baktım.

Sekreter Meltem Hanım arıyor... Kaşlarım çatılırken aramayı cevaplandırdım.

"Efendim Meltem Hanım?" dedim ve ağzımda ki lokmayı hızlı hızlı çiğnedim.

"Erva Hanım merhaba. Rahatsız ediyorum ama şirkete gelmeniz gerekiyor" Lokmamı yutarken

"Bir sorun mu var?"

"Uzay Bey geldi biraz önce. Ve şirkete gelmeniz gerektiğini, daha işe yeni başladığınızı söyleyerek sizi çağırdı" Gözlerimi devirirken derin bir nefes verdim.

"Tamam Meltem Hanım. Geliyorum" diyerek kapattım.

"Bir sorun mu var?"

"Uzay Bey işe yeni başladığımı, iznimin olmadığını söylemiş. İşe gidiyorum!" Yağızın ve Güneşinde suratı düşerken ayağa kalkıp montumu giydim.

"Bizde geliyoruz ya!" deyip Yağız kalktı ayağa.

"Yağız sorun çıksın istemiyorum"

"Ya kanka ne sorunu? Koskocaman insanlar olduk çocuk değiliz sonuçta. Hem sen demedin mi işim falan bitti diye? Şimdi işe gitsen ne işin olacak ki? Beraber otururuz işte canında sıkılmaz"

"Şirkette sorun çıkmaz değil mi biz gelsek?"

"Yok canım kim ne diyebilir?"

"Tamam o zaman. Kahvaltımızı zaten yapmıştık. Siz geçin arabaların oraya. Bende hesabı ödeyip geliyorum" Kafa sallayıp Güneşle beraber çıkışa yöneldik. Arabaların yanına gelince Yağız gelene kadar bende binmedim. Ve Güneşle bir süre sohbet ettik. Yağızla yılbaşında neler yaptığını anlatıyordu.

Hayli eğlenmişlerdi. Bense yılbaşında kafe barda girmiştim. Tek başımaydım. Tek başıma da eğlenebildiğimi öğrenmiştim. Arkadaşlarımla eğlenmek daha güzeldi tabii. Ama hepsinin planı vardı ve benim bunu bozma gibi bir lüksüm yoktu. Yağız cüzdanını cebine koyarak geldi.

"Erva sen önden ilerle biz peşindeyiz"

"Tamamdır" deyip kapıları açtım ve bindim. Çantamı yan tarafa koyarken kemerimi taktım. Sonra da uzanıp şarkı açtım her zaman ki gibi. BTS- İllegal/ Dimple çalmaya başlarken anahtarı yerine sokup arabayı çalıştırdım. Ve vitesi hareket ettirip arabayı kullanmaya başladım.

...

"Uzay kaç yıldır bu şirketle ilgileniyormuş Erva?"

"Bilmiyorum Yağız. Ve dediğim gibi bak ben onu hatırlamıyormuşum gibi yaptım. Açık vermeyin sakın!"

"Bizde tanımıyoruz Erva. Sıkıntı yapma" Yağıza gülümserken şirkete girdik. Görenler Yağıza selam verirken Yağızda kafasıyla onlara selam veriyordu. Tanınan bir isim haline gelmişti bizim Çenebaz. Kartımı okutup kapıdan geçerken güvenliklerde Yağızla Güneş için kartlarını okuttular. Sonra beraber bekleyen asansöre binip odamın bulunduğu katın tuşuna bastık.

"Şimdi yarın açılıyor okul öyle mi?" Yağızın sorusuyla içim kıpır kıpır olurken olumlu anlamda kafa salladım.

"Evet, sonunda açılıyor. Geliyorsunuz değil mi?"

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin