58. Bölüm

944 43 30
                                    

Şarkı Önerisi:
Tuğçe Kandemir- Rica Ederim 💗

Erva Aselin Ağzından:

Uyanıp etrafa bakındım. Yorgunluğum gitmiş gibi hissediyordum. Ve o kadar rahat hissediyordum ki. Gece deliksiz bir uyku uyumuştum. Yataktan kalkıp banyoya gittim ve yüzümü yıkadım. Ateşler bugün hastaneye gidecekti. Güneşler ise burda olmalıydı. Gelen olur mu acaba diye düşünürken odayı toparladım. Ve saçlarımı topuz yapıp odadan çıktım. Saat çoktan 1 olmuştu bile ve ben yeni kalkıyordum. Merdivenlerden inerken televizyonun sesi geldi kulaklarıma. Diğerleri çoktan uyanmıştı tabii ki. Dün Tunalar çok geç kalkmıştı. Ama sonunda ortak bir karara varılmıştı. Ve imzalar atılmıştı. Neden bu kadar acele edildiğini bilmiyordum ama atılmıştı işte. Uzayın yanına gelirken gülümsedim.

"Uyandın mı? Şu 1 haftada baya yorulmuşsun bak bugün belli oldu." Koltuğa oturup derin bir nefes bıraktım ve 

"Yalan söyleyemeyeceğim hiç, evet yoruldum. Yattığım yer rahat değildi sende biliyorsun. Yorgunluğum ondan. Ama bugün kendime gelmiş gibiyim." Uzay üzerimi işaret ederken

"Hıı baya kendine gelmişsin. Sen kendine gelmiş olsan evde pijamayla gezinmezsin. Rahat şeyler giyersin mesela tayt gibi, şort gibi, eşofman gibi. Bitkin olduğunda, aşırı yorgun olduğunda ise üzerini değiştirmeye üşenirsin ve pijamayla gezersin." Kirpiklerimi kırpıştırırken Uzaya baktım öylece. Doğruydu. Ama o nasıl anlamıştı?

"Sen nasıl-"

"Asel benim ben, seni seven adam. Gerçekten seven adam. Bir insan bir insanı gerçekten seviyorsa onunla ilgili en ufak detayı bile farkeder. Sadece en sevdiğin rengi bilmekle olmuyor o işler." Uzayın dediği şeyle beraber düşündüm. Haklıydı, ben de onun en sevdiği renk haricinde bir çok şeyi biliyordum. Kafamı olumlu anlamda sallayıp

"Doğru, haklısın."

"Az önce de benim söylediklerimi aklından geçirdin ve senin de benim hakkımda ki bir çok şeyi bildiğini farkettin." Şaşkınlıkla yüzüne bakakaldım. Beni neden bu kadar iyi tanıyordu ki? Bazen işe yatıyordu evet ama bazen de kötü oluyordu.

"Şu anda isyan ediyorsun seni böyle iyi tanıdığım için."

" Ahh yeter ama. Ben senin yanında bişey düşünemeyecek miyim?"

"Yoo düşünebilirsin. Ama benim anlamayacağım şekilde düşünebilirsin. Yoksa ne düşündüğünü falan hepsini anlıyorum." Gözlerimi devirip etrafa bakındım.

"Güneşler nerde?"

"Onların Tuna Beylerle görüşmeleri lazımdı. Oraya gittiler."

"Ne görüşülecek ki?"

"E konutlara bakılacak Asel. Dün senin yanında konuşuldu bu. Hatırlamıyor musun?" Hatırlamaya çalışırken tepkisiz kaldım. Uzay kafasını sallayıp

"Tamam anladım kafan gitmiş senin. Neyse, nasıl bişey olacağı konusunda katalogtan seçim yapılması gerekiyordu. Kuzey Beyde sabah Güneşi aradı. Ama benim ağrım çoktu. O yüzden gelmelerini istemedim. Yağızda biz gidelim dedi ve gittiler."

"Ağrın mı var?"

"Gece ağrıtmış olmalıyım. Biraz ağrım vardı ama geçti biraz."

"E sen kahvaltı da yapmadın o zaman?"

"Yok yapmadım." Sinirkenirken ayağa kalktım ve

"Güneşler nedem hazırlayıpta getirmiyor anlamıyorum. Kendin mi kalkıp hazırlayacaktın yani ne bekliyorlardı cidden? Şaka gibiler ya."

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin