Şarkı Önerisi:
BLACKPİNK- Kick İt 💗Erva Aselin Ağzından:
Hale teyze olayının üzerinden 3 gün geçmişti. Ama hala söyledikleri kulaklarımda çınlıyordu. Unutmak istiyordum ama elimde değildi. Bu olay sonrasında Uzayın babası da Uzayı aramış ve kavga etmişlerdi. Uzay babasıyla da tehditvari bir konuşma gerçekleştirmişti. Ama ne ile tehdit ettiğini hala anlamamıştım. Karışmak istemediğim için sormamıştım da. Oflarken telefonu bıraktım ve ayağa kalktım. Uzay biraz daha iyiydi neyse ki. Ankaraya dönmemize 2 hafta kalmıştı. Tuna ve Kuzeyde buradaydı hala. Onlarda iş için gitmediklerini söylemişlerdi.
"Çıkalım mı sence?" Bakışlarımı Uzaya çevirirken
"Nereye?" diye sordum. Uzay nefesini bırakırken
"Yine mi daldın?" Elimi enseme atarken mahçup bir şekilde Uzaya baktım.
"Pardon ya, dalmışım."
"Anlaşıldı çıkmamız lazım. Senin hava almaya ihtiyacın var."
"Nereye?"
"Sahile gidelim de hava alalım biraz."
"Ağrın falan olmasın sonra?"
"Olursa eğer eve geliriz."
"Madem sen öyle diyorsun tamam. Hazırlanalım." Uzay yerinden kalktı ve yanıma gelip alnımdan öptü. Ona gülümseyip bende odama ilerledim. Ateş ve Ferah işteydi. Güneşle Yağızda alışverişe gitmişlerdi. Valizimden seçtiğim kıyafetleri üzerime geçirdim.
Saçlarımı da at kuyruğu yaptım. Perçemlerimi serbest bıraktım. Hafif nude tonlarında bir makyaj yaptım. Çantama bir miktar para, kart vb. şeyleri koydum. Telefonumu da aldıktan sonra odadan çıktım. Uzay aşağı da beni bekliyordu. Üzerine somon rengi bir tişört ve açık, yırtık kot giymişti. Beyaz spor ayakkabılarını da ayaklarına geçirmişti. Gümüş saatini ve ucunda çubuk olan (o çubukta Asel yazıyordu) kolyesini takmıştı. Kolye biraz uzundu ve ona çok yakışıyordu.
"Hadi çıkalım." dedim. Uzay gülümseyip yerinden kalktı. Evden çıkarken evin ve Ateşin arabasının anahtarını aldım. Uzayda çıktıktan sonra evin kapılarını kilitledim. Ve arabanın kapılarını açtım elimde ki kumandayla. Uzay kaza yapalı 2 hafta olduğu için ve hala kendine gelemediği için arabayı ben kullanacaktım. Uzay yerine oturduktan sonra bende yerime geçtim ve kemerimi taktım. Çantamı arkaya koyup güneş gözlüğümü taktım. Arabayı çalıştırmamla beraber Uzay uzanıp şarkı açtı. Martin Garrix & Bebe Rexha- In The Name Of Love çalmaya başlarken tam vitesi almıştım ki
"Asel bekle dur." dedi Uzay. Şaşırırken verdiği komutla otomatikman durmuştum. Ne yapacağını beklerken gözlüğü gözümden çıkardım. Cebinden bişey çıkarıyordu bu sırada. Çıkan şeyle beraber gülümsedim. Çınar yaprağı olan kolyeydi. O da gülümseyerek bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...