Şarkı Önerisi:
WANNA ONE- I.P.U 💛Erva Aselin Ağzından:
"Anlaşmamıza sevindim Erva Hanım. Uzay Beyle beraber gelmeniz güzel oldu. Başımıza böyle aksaklıklar geldi çünkü daha önce modellerimizin sevgilileri, nişanlıları ve kocaları tarafından. Uzay Bey hoşunuza gitmeyen herhangi bir madde var mı?"
"Koşulların hepsi bana göre uygun koşullar Onur Bey. İlerde yeni maddeler eklemezsiniz diye düşünüyorum?"
"Ekleyecek olursak mutlaka öncesinde bildiririz merak etmeyin."
"Sevinirim."
"E o zaman harika, ne zaman geliyorsunuz İstanbula?" Uzaya baktım ilk. O hiçbir şey demeden bana bakıyordu. Sonra Onur Beye döndüm ve
"Uzayla beraber geleceğiz Onur Bey. Onun da burada toplantısı var. Birde anlattım ya bir şirkette yazılım mühendisi olarak çalışıyordum istifamı vermem gerekiyor. Sözleşme feshi falan var onları halleder halletmez geliriz. Sizin verdiğiniz bir süre var mı?"
"Bizde kreasyonu yeni tamamladık zaten. Kumaşların İtalyadan gelmesini bekleyeceğiz. Sonra ise dikilecek falan. Erkek model arayışındayız bir yandan da. Yani ne kadar geç gelirseniz o kadar iyi."
"Erkek model mi?"
"Evet, Rope markası erkek ürünleri de satıyor biliyorsunuz ki." Uzaya bir bakış attım bu sırada.
"Uzay Bey gerçekten çok yakışıklı biri aslında. Teklif etmeyi düşündüm görünce ama, kabul etmez galiba?" Uzayın kaşları kalkarken bana döndü o da. Gülümseyerek yüzüne baktım.
"Ben anlamam ki öyle modellik işlerinden ya."
"Senin yapacağın bişey yok, doğaçlama poz vereceksin sadece. Hem yanında ben olacağım."
"Evet, 2 modelimiz daha olacak sizinle beraber. Kabul ederseniz çok memnun kalırız Uzay Bey. Sayenizde bu ay ki satışlarımızda tavana çıkabilir. Hayranlarınızı biliyoruz ikinizinde. Biriniz fenomen gibi aynı, biriniz de ünlü ve yakışıklı bir iş adamı." İnstagram da takipçi sayımdan bahsediyor olmalıydı.
"Ee, ne diyorsun? Bu işte de benimle misin?" dedim ve elimi uzattım. Önce elime baktı, sonra ise gülümseyip elimi tuttu.
"Tamam, varım."
"Harika, en kısa zamanda burada görüşüyoruz o halde." dedi Onur Bey.
"Anlaştık Onur Bey."
"Sözleşmeleri de o zaman hallederiz, eklemek istediğiniz ya da çıkarmak istediğiniz madde olur falan."
"Tamamdır."
"O halde ben sizi daha fazla tutmayayım, şimdiden hayırlı olsun. Hoşçakalın."
"Hoşçakalın." deyip kapattık. Ve Uzayla birbirimize baktık gülümseyerek.
Ferahın Ağzından:
"Off İstanbulu özledim ben ya." dedim Ateşe bakarken.
"Bende özledim, bizimkileri falan özledim hemen." İç çekerken
"Burdayız ama mecbur. İzin de alamayız, onlar gelsin desek onlarda gelemez izin alamazlar. Of ya." Ateş beni kendine çekerken saçlarımdan öptü.
"En kısa zamanda gitmeye çalışırız hayatım merak etme sen."
"Varya hala şaka gibi geliyor. Ciddi ciddi evlendik ya." Ateşin gülümsemesi yüzünde büyürken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
JugendliteraturBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...