13.Bölüm

1.8K 65 43
                                    

Kamu spotu gibiyim yemin ederim. Kendim dışında herkese bir faydam var. Ama kesinlikle kendime yön veremiyorum. Bu da benim yenik zaferim.

Şarkı önerisi;
BigBang- Haru Haru 😍

Erva Aselin Ağzından:

Saçlarımda gezinen elleri hissetmemle beraber gözlerimi araladım. Tanımadığım bir kokuydu bu. Kafamı sıradan kaldırıp önüme baktım. Güneşte, Yağızda yoktu. Yan tarafa döndüm bu sefer. Berkeydi yanımda ki kişi. Kaşlarım çatılırken

"Git başımdan Berke" dedim ve kafamı geri sıraya koydum.

Ama koymamla beraber yine saçlarımla oynamaya başladı. Oflayarak hızla ayağa kalktım.

"Çekil!" Berke hiçbir şey demeden aynı şekilde bakıyordu bana.

Sınıfta göz gezdirdim bu sırada. Ama kimse yoktu. İkimiz vardık sadece.

"Çekilsene Berke!" Berke ayağa kalkıp camla arasında sıkıştırdı beni.

"Sana olan sevgimi neden görmezden geliyorsun güzelim?" dedi sakin bir ses tonuyla.

Yutkunurken arkama bir bakış daha attım.

Ama buradan herhangi bir kaçış yolum yoktu.

"Berke, bak ben seni sevmiyorum. Sana bunu daha kaç kere söylemem gerekiyor bilmiyorum ama yeter artık. Benden uzak dur ve çekil şimdi" Olumsuz anlamda kafa sallarken elini yanağıma koydu.

Ellerimle bileğini tutup çektim. Ama iki eliyle birden bileklerimden tutup yukarı kaldırdı. O kadar güçlüydü ki ellerimi kurtaramıyordum. Korkmaya başlarken birisinin gelmesi için içimden dua etmeye başladım.

"Neden sevmiyorsun beni peki? Bunun herhangi bir sebebi var mı?" deyip elinin tersiyle yanağımı okşadı.

Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum şu anda.

"Berke bir insanı ya seversin ya sevmezsin. Seni seviyordum evet" Gözleri bir anda parladı. Ve gülümsemesi büyüdü.

"Ama arkadaşça bir sevgiydi bu. Fakat sen onu da yok ettin. Ve senden nefret etmemi sağladın. Nefret ediyorum senden" Berke bileklerimi daha fazla sıkarken suratında ki gülümseme kayboldu.

Tam birşey söylemek üzereydi ki içeriye çığlık atarak Güneş girdi. Peşinden de Sarp. Panikle Berkenin elinden kurtulmaya çalışsamda bir faydası olmadı. Güneş beni görünce koşarak yanımıza geldi ve Berkeyi omuzlarından tutup çekmeye çalıştı. Ama Berkeye pek etkisi olmuyordu. Bir adım dahi geriye gitmiyordu. Sarp koşarak gelip belinden tuttu ve kendine doğru çekti Güneşi.

Kimse gelip gitmiyordu. Saate baktığımda zilin çalmasına daha çok olduğunu gördüm. Öğle arasına girmiştik! Sarp cebinden bir bant çıkarıp önce Güneşin ellerini ve ayaklarını bantladı. Sonra da ağzını bantlayıp bantı Berkeye attı. Berke de beni bantladıktan sonra sırıttı.  Gözlerim dolmaya başlarken Berkeye çevirdim bakışlarımı.

"Şimdi seninle eğlenceli birşeyler yapacağız güzelim. Seninde hoşuna gidecek bence" demesiyle yutkunup kafamı iki yana salladım.

Berke beni omzuna attı ve sınıftan götürmeye başladı. Güneşle ikimiz bağırmaya çalışıyorduk. Bu nedenle koridorda ses yankı yapıyordu.

"Bunu size yapmak istemezdik kızlar ama rahat durmadınız" deyip cebinden kahverengi bir şişe ve bez çıkardı.

Aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman olurken göz yaşlarımı sıraladım. Burnuma konulan şeyle ne kadar engel olmaya çalışsamda başaramadım ve kendimi kaybettim.

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin