21. Bölüm

1.8K 63 40
                                    

Biz birlikte olursak, çöller bile deniz olur...
BTS 💜

Şarkı önerisi;
Girls Generation- Mr. Mr. 💖

Erva Aselin Ağzından:

Gerçekten çok yorulmuştum. Kendimi şezlonga bırakırken yanımızdan geçen garsona

"Bir çilekli limonata alabilir miyim?" Garson kafa sallayarak yanımdan geçti. Nefes nefese kalmıştım. Ama eğlenmiştim de. Ateşte yanıma gelirken kaşlarını çatarak baktı bana ve havlusunu alıp üzerime kapattı.

"Ateş nabıyorsun?"

"Üzerini kapatıyorum güzelim" deyip yerine oturdu.

"Sende kapatsana o zaman"

"Niye?"

"Kızlar da senin kaslarını kesiyor. Bizim sesimiz çıkıyor mu? Ferahı gaza getiririm bak!" Ateş bakışlarını denizin içinde voleybol oynayan Feraha çevirdi. Suratında bir gülümseme oluşurken

"Keşke gaza gelse de kıskandığını belli etse. Ama yok, hiç bir şekilde kıskanmıyor. Neler yaptım belli etsin diye. Ufacık, iğne ucu kadar birşey bile yeterdi oysa ki"

"Konuştun mu?"

"Konuşmam mı? Ama hemen konuyu değiştiriyor. Yanımdan bir anda birşey olmuş gibi kalkıp gidiyor. Ya en azından olmayacaksa bile olmaz desin. Ama olmaz da demiyor. Bende mal mal bekliyorum onu işte"

"Yağız ne yapmış?"

"Güneş bana biraz zaman ver demiş. Düşünmem gerekiyor demiş. Güneşle Yağız nasıl olurlar cidden merak ediyorum. Güneş konuşmayı sevmiyor, Yağızsa tam tersine konuşmaya bayılıyor. Ama olurlarsa güzel olurlar" Olumlu anlamda kafa salladım.

"Sen ne yaptın?"

"Hangisini?" deyince Ateş kahkaha attı.

"İkisini de anlat işte"

"Doğukan beni gerçekten mutlu ediyordu. Yani mutlu olduğumu hissediyordum. Ama ben onu mutlu edemiyordum. Çünkü aklımda başkası varken onu mutlu edemezdim. Denedik, ama olmadı işte. Onu daha fazla oyalamaya hakkım yoktu. Bende dün bitirdim"

"Tepkisi ne oldu?"

"Bitmesini istemedi. Ben böyle mutluyum dedi, böyle olsun istiyorum dedi. Ama ben istemiyordum"

"Uzayda Laradan ayrılmış"

"Evet, dün yanımıza geldi Lara öğrendim"

"Peki ne yapacaksın?"

"Hiçbir şey. Uzay beni o zaman kendi elleriyle itti Ateş. Kapıyı açmış olsaydı eğer şu an yanımda oturmuş elimi tutuyor olurdu. Ama o beni yağmurun altında sırılsıklam etti. Kapıyı da açmadı. Şimdi o geri gelse bile ben istemem. Ki Uzayında geri gelmeyeceğini biliyorum"

"Emin olmamalısın"

"Uzayı tanıyorum Ateş. Gururundan kapıyı açmayan bir insan o" dedikten sonra havluyu bedenime güzelce sardım. Çantamdan da kendi havlumu çıkarıp Ateşe verdim.

"Ben odaya çıkıyorum. Biraz dinleneceğim"

"Tamam güzelim. Birşey olursa ararsın"

"Bu arada, ben çilekli limonata sipari etmiştim. Sana nasipmiş sen iç"

"İkinizle de ilişkime son vermeliydim yıllar önce" dedi Ateş gözlerini kısarak bakarken. Ona kahkaha atıp plaj çantamı da alarak otele doğru yürümeye başladım. Çantam omzumdan koluma düşerken onu düzeltmek üzereydim ki çanta kolumdan alındı. Kimin aldığına baktığımda Sancak olduğunu gördüm.

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin