Kural 65- Bugün yaşadıklarını içine at. Susup bekle, günü geldiğinde sana merhamet etmeyene sende etme.
Şarkı önerisi;
BTS- Save Me 🧡Erva Aselin Ağzından:
Uzay dudaklarımdan ayrılırken gözlerimi açtım. Açık tonda ki kahve gözleriyle gözlerim çakışırken yutkundum ve ne yapmam gerektiğini düşündüm. Uzay hala tutuyordu beni.
"Uzay, b-ben-"
"Biliyorum şaşkınsın, ne yapman gerektiğini, nasıl davranman gerektiğini bilmiyorsun. Ama beklerim ben. Hemen reddetme, bir daha geri dönebilir miyim bilmiyorum. Bir daha bu cesareti gösteremem. O yüzden, rica ediyorum senden. Hım?" Olumlu anlamda kafa sallarken suratında kocaman bir gülümseme oluştu. Bana sıkıca sarılırken
"Teşekkür ederim" diye fısıldadı.
"Şimdi sudan çıkalım yoksa hasta olacağız" Tekrar olumlu anlamda kafa salladıktan sonra ilk beni çıkarttı sudan. Benim hemen ardımdan da kendi çıktı. Ayaklarımın üzerine basıp üzerime yapışan tişörtü eteklerinden çekiştirdim. Sonra Uzayla beraber otele girdik. Bu sırada aklıma telefonum gelmişti. Elimi direk arkama atarak telefonu aldım. Birşey olmaması için dua ederken kilit ekran tuşuna bastım. Ekranda Jiminin resmi belirirken parmağımı okuttum. Çalışıyordu!
Derin bir nefes bırakırken Uzaya baktım. O da benim gibi telefonuna bakınıyordu. Ekranda ki resimle kalbim hızla çarparken gülümsememek için kendimi tuttum. Uzayla daha önceden çektiğimiz bir resim vardı. Uzayla asansöre gelirken kimseyi göremedim. Saat geç olmuştu gerçi. Asansör gelirken beraber bindik ve odamızın bulunduğu katın tuşuna bastık. Asansörde sadece ikimiz vardık.
Uzaya doğru bakmaya cesaret edemiyordum. Ki o da bana bakmıyordu zaten. 4. Kata gelirken ikimiz aynı anda adımladık. Geriye doğru bir adım atmamla Uzay da benimle beraber bir adım attı.
"Ee, sen geç" dedi elini ensesine atarken. Yutkunup hiçbir şey demedim ve asansörden indim. Odaya doğru giderken bizimkilerin odaya gelmiş olması için dua ediyordum. Odaya gelirken kapıyı çalmıştım ki bir anda biri yanağımdan öptü ve
"İyi geceler" dedikten sonra koşarak uzaklaştı. Elim şaşkınlıkla yanağıms gitti ve arkasından baktım. Köşeyi döner dönmez gözden kayboldu. Kapı açılırken bizimkiler kolumdan tutup içeri soktu beni. Kapıyı arkamdan kapatırken
"Kız ne bu hal?" dedi Güneş üzerimde ki ıslak kıyafetlere bakıp.
"Uzay beni havuza attı"
"Ne yaptı?"
"Kızlar izin verin bir duş alıp üzerimi değiştireyim" dedim dolaptan BTS'li pijama takımımı ve iç çamaşırlarımı çıkarırken. Sonra banyoya girdim ve suyu sıcağa ayarlayıp üzerimde ki ıslak kıyafetlerden kurtuldum ve sıcak suyun içine girdim. Kısacık bir duşun ardından hemen kurulanıp seçtiklerimi üzerime geçirdim ve saçlarımı tarayıp banyodan çıktım.
Kızlar merakla beni bekliyordu. Yanlarına gidince
"Hadi başla" Güneşe gözlerimi devirip neler olduğunu anlatmaya başladım. Her şeyi anlatmayı bitirince ikisinin de surat ifadesine baktım. Şok olmuş bir şekilde bana bakıyorlardı.
"Kız sen ciddi misin?" dedi Ferah sonunda konuşmayı akıl ederken.
"Evet, şok etti beni. Ateşle daha bugün konuştuk ve Ateşe dedim ki Uzayı tanıyorum. Uzay gururunu bırakıp bana gelmez dedim. Akşamında da ne oldu"
"Ya inanmıyorum!" dedi ve bana sarıldı Güneş. Ferahta sarılırken bende kollarımı ikisine doladım. İkisi de kollarını benden çekerken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...