24. Bölüm

1.6K 55 12
                                    

İncitme! İncittiğin yerden incinirsin.

Şarkı önerisi;
GOT7-If You Do 💕

Erva Aselin Ağzından:

Defterin kapağını kapatıp çantama koydum. Kalemliğimi de koyduktan sonra ofladım. Yüksek bir ihtimal halamlar bize çoktan geçmişti. Saate baktığımda 15.03 olduğunu gördüm. Dansa geçiyorduk şimdi. Okuldan çıkmamıza 2 saat vardı. Uzayları da dansa yazmıştık. Amaçları dans öğrenmek değildi, dersten kaçmaktı. Ferah dans öğrenmeyi istiyordu ama yapamıyordu bir türlü. Hafta sonları özel olarak ders verecektim ona. Uzay sıradan kalktıktan sonra kolunu omzuma attı ve çantamı elimden aldı.

"Bekle" deyip askıdan montumu aldım. Yanına gelince koluna girdim ve beraber sınıftan çıktık.

"Uzay, bak gel sana dans öğretelim. Boş boş oturma orda öyle"

"Güzelim seninle şu odaya her gidişimizde aynı konuyu tartışıyoruz, kararım değişmeyecek. İstemiyorum, oraya da sırf sen tayt giyiyorsun oran buran açılıyor millet bakıyor diye geliyorum. Dans etmeyi sevmiyorum"

"Aman, huysuz" deyip gözlerimi devirdim. Dans odasına geldikten sonra sırt çantamı orada bıraktım.

"Sen otur üzerimi değiştireyim" deyip spor çantamı aldım. Telefonumu da Uzaya verdikten sonra soyunma odasına gittim. Çantanın içinden kıyafetlerimi çıkardım.

Üzerimden çıkan kıyafetleri de dolaba katlayıp koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimden çıkan kıyafetleri de dolaba katlayıp koydum. Ayakkabımın bağcıklarını bağlayıp sıktım. Saçlarımı yukarıdan at kuyruğu yaptım ve soyunma odasının kapısına doğru ilerledim. Çıkmak üzereydim ki Güneş girdi içeri.

"Nerdesiniz kız siz. 2 dakika müdürün yanına gittik yok olmuşsunuz"

"Ya Uzayla hemen kalktık. Siz aklımızdan tamamen çıkmışsınız" Güneş üzerinde ki kazağı sıyırdıktan sonra

"Zaten sevgili yaptınız yapalı bizi unuttunuz Erva Hanım. Bu durum gözümüzden kaçmadı yani"

"Off saçmalama Güneş. Neyse sen üzerini giyin bende çıkayım artık"

"Sıkıldın tabi benden sevgiline gideceksin"

"Güneş!" Güneş kahkaha atarken

"Tamam tamam demedim birşey. Bu arada Ateşin kapşonlusunu almayı nasıl becerdin anlatsana biraz" Üzerimde ki kapşonludan bahsediyordu. Önce üzerime baktım, sonra da fermuarı biraz aşağı indirdim. İçimde zaten siyah sporcu atleti vardı.

"Meslek sırrı" deyip göz kırptım ve soyunma odasınsan çıktım. Baya klas hareketti yalnız ha. Demek ki coolluğumdan birşey kaybetmemiştim. Dans odasına gelince milletin geldiğini gördüm. Uzay gözükmüyordu. 11. Sınıflardan Selda yanımdan geçerken koluna dokundum.

"Selda, Uzayı gördün mü?"

"Soyunma odasının çıkışına yürüyordu en son"

"Tamam, teşekkürler" deyip bende çıkışa doğru ilerledim. Kapıyı açıp merdivenlerden yukarı doğru baktım. Ama görünürde kimse yoktu. Etrafta da bakışlarımı gezdirdikten sonra tam içeri giriyordum ki bir gölgeyi fark ettim. Ama 1 kişinin gölgesi değildi o sadece. 2 kişi vardı. Kaşlarım çatılırken oraya doğru ilerledim.

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin