30.Bölüm

1.3K 54 41
                                    

Rüyam olsan tabire bakardım. Ama sen benim "duamsın". Takdir edene bırakıyorum.

Şarkı önerisi;
BTS- Let Go 💚

Erva Aselin Ağzından:

"Tamam Sancak"

"Görüşürüz" deyip kapattı. Önce bir duşa girdim. Sonra da üzerime seçtiklerimi giydim.

 Sonra da üzerime seçtiklerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sancak beni evin önünden alacaktı. Saçlarımı kuruttuktan sonra önden bir kaç tutamı arkadan topladım. Gerisiniyse serbest bıraktım. Siyah montumu üzerime geçirip çantama gerekli eşyaları koydum. Sonra salona indim. Ve Sancaktan telefon beklemeye başladım. Israrla beni almak istemişti.

Bu hareketleri cidden canımı çok sıkıyordu ama sabırla bekliyordum. Yoksa cidden birgün kalbini kıracaktım. Ve bu benim istemediğim birşeydi. Oflarken telefonu elime aldım. Ve sosyal medya hesaplarında gezinmeye başladım. Güncel haberleri okurken telefonum çalmaya başladı.

Ferahımmm 💋 arıyor...

Gülümserken

"Efendim?" diye cevaplandırdım.

"Naber güzelim?"

"İyidir canım senden?"

"İyi ya. Mesaide-" Kaşlarım çatılırken

"Neden sustun Ferah?"

"E-Erva sonra arayacağım seni" dedikten sonra cevap vermeme izin vermeden kapattı. Şaşkınlıkla telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Arasa mıydım acaba? Ama kendisi arayacağını söylemişti. O nedenle aramayacaktım. Telefonu kapatıp masanın üzerine koymuştum ki tekrar çalmaya başladı. Gözlerimi devirip aldım ve ekranı kendime çevirdim.

Sancak arıyor...

"Geldin mi?"

"Geldim, in hadi" Cevap vermezken kapattım ve çantamın kulbundan tutup ayağa kalktım. Evin anahtarını alıp evden çıktım. Kapıyı kilitledim ve asansörü çağırdım. Asansörün gelmesini beklerken de çok kez pişman oluyordum 22. katta oturduğum için. Taşınmayı bir süre düşünmüyordum ama. Düzenimi yeni yeni kuruyordum. Ve 3 ayın kirasını peşin vermiştim. Nisan ayında taşınsaydım taşınırdım ama onu da o zaman düşünürdüm.

Asansör gelirken düşüncelerimden sıyrıldım. Ve içine binip z yazan tuşa bastım. Asansör zemine doğru inerken annemleri ne kadar özlediğimi farkettim. Duruyla konuşmayalı 3 hafta oluyordu. Okuldan dolayı yoğundu. Bende buraya yeni taşınıyor olduğumdan dolayı fırsatını bulup arayamamıştım onu. Fazlasıyla meşguldüm. İzmirde okuyordu o.

Onu da bir ara ziyaret etmeliydim. Asansör zemin kata inerken kapıları açıldı. İnip siteden çıktım. Sancak spor kıyafetleriyle lacivert aracının içinde oturuyordu. Bende geçip bindim. Binmemle beraber hemen hareket ettirdi. Bende bu sırada kemerimi taktım. İkimizden de ses çıkmazken çalan şarkıyı dinliyorduk sadece. BigBang- Fuck İt çalıyordu.

Gecenin Yıldızı (ASKIDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin