Bir daha böyle sevilmeyeceksin. Beni unutursun da bunu unutamazsın.
Şarkı önerisi;
Sunmi- Siren 💕Erva Aselin Ağzından: (3 Ay Sonra)
"Antalyanın sıcağını özleyeceğim en ufak şekilde aklıma gelmezdi ya" dedi Ateş valizini eline alırken.
"Bende özledim de okul aklıma gelince sinirleniyorum ya" Güneşe onaylar anlamda kafa salladım.
"Londraya gitmese miydim diye çok düşündüm. Ama yine de eğlendik be" dedim gülümserken.
Ateş Güneşi kolunun altına alıp güldü. Çınarlarda gelmişti sonunda. Onlarda gelince birşey demeden yürümeye başladık. Okul servisiyle okula gidecektik. Ordan da evlerimize dağılacaktık. Bizimkileri cidden çok özlemiştim. Servislere gelince valizleri bagaja verdik. Ve otobüse geçtik. Yanıma Güneş oturdu hemen. Yağız Çınarla oturdu. Ferahla da Ateş oturdu.
Sonra servisler hareket etti okula doğru.
...
Okula gelince valizimi alıp indim. Uzaktan bile fark edilen mavi gözleri görünce oraya doğru koştum. Duruyla birbirimize sıkıca sarıldık.
"Nasıl özledim varya" dedi.
"Bende!" dedim daha sıkı sarılırken.
"Sen daha bir kas yapmışsın sanki kız?"
"E dansa devam. Sende durumlar nasıl?"
"Okul açılınca futbola devam işte" Duru Ateşleri görünce oraya doğru ilerledi.
Önce Güneşe sarıldı. Bu sırada annemlerinde geldiğini gördüm. Gelince ikisine de sıkı sıkı sarıldım.
"Annem benim! Nasıl özledim sizi varya" Annemlerden ayrılınca bizim tayfaya baktım. Hepsi ailesiyle sarılıyordu.
Babamın ve annemin elini tutup bizimkilerin yanına götürdüm. Toprak teyzelerle Alev teyzelere de sarıldım. Ferahların ailesi de gelmişti bu sırada.
"Anne, baba, tanıştırayım bak"
"Ferah" Ferah direk sarıldı bizimkilere.
Annem de ona sarıldı.
"Uzay Çınar"
"Hangisini kullanıyorsun evladım?"
"Uzayı efendim"
"Ben Su. Efendim deme bana. Direk şu sıpalar gibi teyze de"
"Tamam Su teyze" dedi Çınar gülümseyerek.
"Yağız" Yağızda sarıldı direk anneme.
"Babam, Gökhan" Hepsi el sıkıştı.
"Sırada benimkilerle tanışın" dedi Güneş.
"Anne, baba isimlerini duydunuz zaten. Gençler, annem Toprak, babam Oğuz" Hepsi el sıkışıp memnun olduklarını dile getirdiler.
"Benimkilerde Alev ve Ayaz" Sıra bize gelmişti.
"Annem Hale, babam Barış" İlk Güneş gitti yanlarına. Biraz soğuk gibilerdi.
"Güneş"
"Ateş"
"Erva Asel, Ervayı kullanıyorum" dedim gülümseyerek.
"Annem Yaprak, babam Nedim" Yaprak teyze ve Nedim amca direk sarıldılar.
"Benimkilerde Ali ve Simge" dedi Ferah. Onlarınkiyle de sarıldık.
"Duru, isimlerini duydun. Kampta tanıştık onlarla. Aynı okuldayız artık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Novela JuvenilBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...