Yürek yorgun düştü mü, ter gözden akarmış.
Şarkı önerisi;
Astro- Confession 💚Erva Aselin Ağzından:
Akşam herkesin telefonuna okul müdürlerinden mesaj gelmişti. Herkesi kamp ateşinin başında beklediklerini söylemişlerdi. Konu neydi bilmiyorduk. Büyük ihtimalle derslerin başlayacağını söyleyeceklerdi ve bize bir program vereceklerdi. Duru doğruyu yapmıştı sanırım buraya gelmemekle.
Gözlerimi devirip saçlarımda ki havluyu aldım. Sonra tarağımla saçlarımı taramaya başladım. Kısa bir süre içerisinde çokta uzun olmayan saçlarımı taramayı da bitirmiştim. Ve ne giyinsem diye dolabımı açıp baktım. Bir yandan da şarkı mırıldanıyordum. BTS- I Like İt söylüyordum. Bu sıralar ona takmıştım.
Kendimi övmek gibi olmasın ama rap konusunda da yetenekli bir insandım. Yani rap yapabiliyordum. Bu sırada ne giyeceğime karar vermiştim.
Saçlarımı da at kuyruğu yapıp perçemlerimi serbest bıraktım. Göz kalemi, rimel ve eyeliner sürüp mavi gözlerimi öne çıkardım. Ruj sürme gereği duymadım ve sürmedim. Parfümde sıktıktan sonra telefonumu alıp Güneşi aramaya başladım.
Uzaylı 👽 aranıyor....
2 çalıştan sonra telefon açıldı.
"Efendim?"
"Hazırlandın mı?"
"Evet, sen?"
"Hazırım bende çıkacağım şimdi. Sende çık beraber gidelim hadi"
"Tamam"deyip kapattı. .
Odanın anahtarını alıp dışarı çıktım. Telefonu arka cebime koyup Güneşi beklemeye başladım. Diğerleri çoktan gitmişlerdi. Biz ise duş almak istediğimiz için odalarımıza dönmüştük ve orada buluşmak için sözleşmiştik. Ayaklarıma bakarken bir çift ayak daha girdi görüş açıma.
Kafamı kaldırıp kimin geldiğine baktım. Berkeydi. Gülümseyerek bana bakıyordu.
"Selam, nasılsın?"
"İyi, sen?"
"Bende iyiyim. Ateşin başına mı gideceksin?"
"Evet"
"Kimi bekliyorsun?"
"Güneşi" dememle Güneşte yanımıza geldi.
"O da geldi" dedim gülümseyerek.
"Merhaba, ben Berke"deyip elini uzattı Berke.
Güneşte elini uzatıp
"İsmimi duydun gerçi ama, Güneş" Elini sıkıp geri bıraktı.
"Sizin için sorun olmazsa beraber gidelim mi?"
"Ateşten bahsediyorsun sanırım, ama hayır sıkıntı olmaz" deyip yürümeye başlamıştım ki Güneş kolumdan tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...