Soğuk biri değilim sizi sevmediğim için soğuk davranıyorum yoksa sevdiğim kişiler bana bayılıyor.
Şarkı önerisi;
Taeyang- Wedding Dress 🖤Erva Aselin Ağzından:
Kendimi çok gergin hissediyordum. Uzay ve Ediz gözlerini bizim masamızdan çekmiyorlardı. Ve Kuzey Bey farketmişti bu durumu. Sonrasında onların eski aşklarımız olduklarından bahsetmiştik. Ve şu an onlarda kaldığımızı söyleyince bir hayli şaşırmışlardı.
Neden otele gitmediğimizi söyleyince de Ateşlere kızmışlardı. Bunu anlattıktan sonraysa Uzayların masalarına bakmayı bırakmışlardı bizim ricamız sonucu.
"Öyle yani kızlar. Kanadaya gidecek gibiyiz."
"Peki Tuna Bey bu Kanadalı grupla toplantı ne zaman olacak?"
"Yarın buraya gelecekler. Ve bizim kaldığımız otelde konaklayacaklar. Adam eşiyle beraber gelecekmiş. Ortağımla değil kendim geleceğim demişti ama belli de olmaz. Eşiyle geleceği kesin. Ortağı da nişanlıymış. Gelirlerse eğer o da nişanlısını getirir mi bilmiyoruz."
"Yani yarın bizimde gelmemiz gerekiyor mu?" Kuzey Bey Güneşe boş bakışlarla bakmaya başladı.
"Güneş sen Boğaziçi Üniversitesinden o puanla nasıl ayrıldın? Cidden merak ederek soruyorum."
"E çok çalıştım Kuzey Bey yani. Neden sordunuz?"
"Güneş bizim de gelmemiz gerekiyor mu nasıl soru ya? Biz niye sizin gidişinizi falan iptal ettik? O güzel yüzlerinizi görmek için mi? Tabii ki geleceksiniz." Kuzey Beyin dediğine Tuna Beyle ben gülmüştük.
"Kızın üzerine çok gidiyorsun Kuzey. Ne olur yani güzellikle cevaplasan?"
"Ya kardeşim ben cevaplarım ama gelip böyle saçma sapan sorular sorunca sinirlerim bozuluyor haliyle." Güneşin suratı biraz düşmüştü. Kuzey Bey bunu fark ederken kıkırdadı ve Güneşin masanın üzerinde duran elinin üzerine elini koydu.
"Tamam özür dilerim. Ama cidden Güneş bazen çok saçma sorular soruyorsun?"
"Merak ediyorum." dedi küçük bir çocuk gibi mızmızlanarak.
"Merak etmen güzel tamam. Ama mantığını konuştur ve cevapları kendin bul olur mu?" Güneş olumlu anlamda kafa sallayınca Kuzey Bey gülümsedi ve elini çekti.
"O zaman biraz sizinle İstanbulu gezelim mi? Ne dersiniz?" Tuna Beyin sorusuyla Güneşe döndüm.
"Nereyi gezeceğiz ki?"
"Canımız nereyi isterse?"
"Vapurla adalara gidebiliriz. Ama vapura binmek istemezseniz de bizim yatlarımızdan birisiyle geçebiliriz."
"Erva da bende vapura binmeyi severiz. Hem Erva için de güzel olur. O Adalara hiç gitmedi. Kendisi Ankaradaydı çünkü."
"Tamam o zaman. Bugün bizimle berabersiniz." Tuna Beye olumlu anlamda kafa sallarken gülümsedi.
"Hesabı isteyelim o zaman." deyip elini kaldırdı Kuzey Bey.
"Şimdiden uyarıyorum sizi yediğimiz, içtiğimiz, aldığımız şeylerde para falan ödemeye kalkmayın bakın. Sizinle gurur duyuyoruz tabii ki. Ama beraberken arkadaş olduğumuza göre biz ödeyeceğiz. Anlaştık mı?"
"Ama Tuna Bey-"
"Erva lütfen. Bunu yapmamızı bari çok görmeyin."
"En azından bişey içelim beraber onu da biz ısmarlayalım olmaz mı?" Tuna Bey ve Kuzey Bey göz göze gelirken Kuzey Bey bize döndü geri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Teen FictionBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...