Bulunduğun yer seni mutlu etmiyorsa yerini değiştir, ağaç değilsin sonuçta.
Şarkı önerisi;
V & Jin- It' s Definitely You 💝Erva Aselin Ağzından:
Seçtiklerimi yatağımın üzerine koyup banyoya gittim ve işlerimi hallettim. Geri geldikten sonra seçtiklerimi üzerime geçirdim hızlıca.
Sonra makyaj masama oturup kıyafetime uygun bir makyaj yaptım. Saçlarımı da at kuyruğu yapıp parfüm sıktım ve montumu üzerime giyip çantam ve telefonumla odadan çıktım. Dans okulunun açılışı vardı bugün. Mutfağa geçip yaptığım tostu aldım ve dolaptan kutu meyve suyundan bir tane aldım.
Onu çantama atıp evden çıkmak için kapıya ilerledim. Tostu ağzıma sıkıştırıp beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Sonra anahtarları alıp evden çıktım. Motorumla gidecektim bugün. Asansörü çağırırken tostumu hızlıca yemeye başladım. Bu sırada gelmişti. Ağzımda ki lokmayı hızlıca çiğneyip yuttum ve beklemeden yeni bir lokma aldım.
22. Kattan neden bir ev bulmuştum hala düşünüyordum. Hangi kafayla almıştım ki? Yangın falan çıksa beyaz koltuğuma oturur ölümün gelmesini beklerim. Kaçış yolum yoktu! Kafamı iki yana sallarken asansörün kapısı açıldı. Tostumu tost ekmeklerinden yapmıştım o nedenle küçüktü.
Bende büyük ısırıklar alınca çok az kalmıştı. Bir lokma daha alırken motorumun yanına geldim. Ekmeğimi bitirmeden hiçbir yere gidemezdim. Kaskım engel olurdu. Birde trafikte tek elle motor kullanıp insanların hayatını tehlikeye atmak istemiyordum. Ağzımda ki lokma da bitince yuttum ve son lokmayı attım ağzıma.
Motorumun üzerine oturmuştum bu sırada. Çantamdan meyve suyunu da çıkardım ve pipeti paketinden çıkarıp yerine batırdım ve ilk yudumu aldım. Ağzımda ki lokmayı çiğnemeye devam ederken telefonumun sesi boş garajda yankılandı. Meyve suyunu motorun koltuğuna koyup çantamdan telefonumu aldım.
Yağızın Sevdiceği 😍🌞 arıyor...
"Efendim Güneş?" dedim ağzımda ki lokmayı yutmaya çalışırken.
"Kız sen nerdesin?" Yutkunurken
"Otoparktayım" dedim ve meyve suyumu içmeye başladım.
"Sende ki rahatlık kimse de yok yemin ediyorum ki. Kız saat geliyor nerdesin!"
"Otoparktayım dedim ya Güneş" dedim huysuz bir ses tonuyla. Meyve suyumu kutudan çıkan sesten anlamıştım. Sallayınca içinin de boş olduğunu anladım ve kalkıp çöpe doğru gittim.
"Biz karnımız aç geldik. Adam ayaküstü kahvaltı yapıyor ya"
"Kahvaltı önemli. Siz niye kahvaltı etmediniz?"
"Neden etmedik öyle mi?" Elimde ki kutuyu çöpe atıp geri motora doğru ilerledim.
"Senin yüzünden gerizekalı!" Güneşin bağırtısıyle telefonu kulağımdan uzaklaştırıp suratımı buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızı (ASKIDA)
Ficção AdolescenteBiri geceye, biri gündüze aşık birbirinden habersiz iki genç. Kader onlarla nasıl oynayacak? Tanışmaları iyi yönden mi yoksa kötü yönden mi etkileyecek ikilimizi? Gelin kitapta soru işaretlerimizi bitirelim. . . . Ölene kadar benimle aynı yıldıza ba...