"129"

17.2K 2.4K 6.8K
                                    

نونیا قبل از شروع چپتر:

با یه انرژی بزرگ برین برای خوندن...

انگشت کردن ستاره ی پایین صفحه رو فراموش نکنین

کامنت هم یادتون نره لطفا...

*******

"به اخبار جدیدی که هم اکنون در رابطه با حادثه ای که امروز برای هتل ریتز رخ داد به دستمان رسیده توجه فرمایید...

ظهر امروز هتل پنج ستاره ی ریتز واقع در لندن دچار سانحه ی آتش سوزی بزرگی شد و خسارت بزرگی که به این هتل وارد شد قابل چشم پوشی نیست...

طبق تحقیقات پلیس آتش سوزی از مرکز ماساژ این هتل آغاز شده و در این حادثه دو نفر از مشهورترین تاجرهای کشور به نام های "دن اسمیت" و "سایمون کاول" کشته شدن...

هم اکنون پس از ساعت ها تحقیق و پیگیری نظر پلیس بر آن است که این حادثه به هیچ عنوان تصادفی نبوده و هدف ایجاد آتش سوزی از ابتدا قتل دن اسمیت و سایمون کاول بوده است...

هیچگونه مدرکی از قاتل یا قاتلین احتمالی در دست نیست و تمامی دوربین های مداربسته ی هتل قبل از وقوع حادثه از کار افتاده بودند...

تحقیقات نیروی پلیس همچنان ادامه دارد تا به سرنخی از عوامل این حادثه دست پیدا کنند...با ما همراه باشید"

زین:خب؟...کال می بای یور نِیم یا آنابل؟...کدومش رو بذارم توی دستگاه؟

*************
10 ساعت قبل...

صدای تق تق کوبیده شدن پاشنه های بلند کفش های زنی که با قدم های شمرده و آرومش وارد لابی هتل شد برای لحظاتی کوتاه فضا رو پر کرد...

ایستاد و عینک آفتابی بزرگش رو از روی چشم هاش برداشت و چشم های آبی رنگ آرایش شده ش رو دور تا دور هتل چرخوند...

دسته ی نازک عینکش رو بین لب های قرمز شده از رژ لبش نگه داشت و طره ای از موهای کوتاه بلوندش که روی پیشونیش ریخته بودن رو پشت گوشش زد و بعد قدم هاش رو مجددا به سمت جلو سوق داد...

مقابل کانتر پذیرش ایستاد و نگاه خیره ش رو به پسر جوونی که اون طرف کانتر سرگرم کارش بود دوخت...ابروهاش رو کمی درهم کشید و با سرفه ای ساختگی گلوش رو صاف کرد و پسر رو متوجه حضورش کرد...

پسر بی معطلی سرش رو بالا گرفت و نگاهش رو به زن شیک پوش و زیبایی که مقابلش ایستاده بود دوخت...

لباس های گرون قیمتش و چهره ی زیباش نشون میدادن که بدون شک یکی از اون مشتری های پولدار هتل باشه...

_روز بخیر خانوم...چه کمکی ازم برمیاد؟

پسر همراه با لبخندی پرسید و نگاهش اینبار برای ثانیه ای کوتاه روی ناخن های بلند و لاک زده ی زن خیره موند...

Always You [L.S] ~ By Miss XWhere stories live. Discover now