"30"

25.6K 2.1K 3.1K
                                    


جنسن ماگ نیمه پر قهوه رو توی دست هاش فشرد و سمت اتاق آدام قدم برداشت...

جلوی در ایستاد و بعد از اینکه تقه ی کوتاهی به در وارد کرد بدون اینکه منتظر جواب آدام بمونه دستگیره رو چرخوند و وارد اتاق شد...

با دیدن آدام که طبق معمول توی کامپیوترش فرو رفته بود و هدفون رو روی گوش هاش گذاشته بود پوزخندی زد و به چشم هاش چرخی داد...

قدم هاش رو جلوتر کشید و نزدیک صندلی آدام ایستاد و به نوشته های درهم و پیچیده ی روی مانیتور نگاه کوتاهی انداخت...

البته که طبیعی بود کسی جز خود آدام از اون نوشته ها سر در نیاره...

گلوش رو با سرفه ی  کوتاهی صاف کرد و انگشتش رو آروم روی سطح میز کوبید...

جنسن:آدام؟؟؟...

صدای موزیکی که توی هدفون درحال پخش بود بلندتر از اونی بود که به آدام اجازه بده صدای آروم جنسن رو بشنوه...

و جنسن هم بی حوصله تر و کلافه تر از اونی بود که بخواد دوباره آدام رو با ملایمت صدا بزنه...

آهی کشید و دست جلو برد و هدفون رو از روی گوش های پسر جوون تر برداشت...

آدام ابروهاش رو در هم کشید و صدای معترضانه ای از گلوش بیرون فرستاد...

سرش رو برگردوند تا ببینه کدوم احمقی مزاحم کارش شده...

اما برخورد نگاهش با چهره ی جنسن باعث شد تا در ثانیه ای دست و پاش رو گم کنه و تقریبا از روی صندلی پرت شه پایین...

آدام:بازرس وینچستر...کی...کی اومدین؟...

عینک ته استکانی و بانمکش رو روی چشم هاش جا به جا کرد و باعث شد تا لبخند کمرنگی کنج لب های جنسن سبز شه...

جنسن:چند دقیقه ای میشه...ظاهرا بدجور غرق کارت بودی...

آدام با حالتی احمقانه لبخند زد و موهای آشفته ش رو خاروند...نگاهش رو مجددا سمت مانیتور چرخوند و گفت...

آدام:دارم روی یه برنامه ی جدید کار میکنم...ایده ش یکم غیرممکن به نظر میاد اما میخوام انجامش بدم...اگه خوب پیش بره دیگه هک کردن دوربین های امنیتی به این سادگیا نخواهد بود...

جنسن با رضایت ابروهاش رو بالا انداخت و سری تکون داد...

آدام عینکش رو از روی چشم هاش برداشت و روی میز گذاشت...گوشه ی پلک هاش رو با سرانگشت هاش فشرد و گفت...

آدام:خب...نگفتین؟...با من کاری داشتین که اومدین اتاقم؟؟؟...

ماگ قهوه رو به لبهاش چسبوند و به مقداری از مایع گرم داخلش رو سر کشید...

در جواب به سوال آدام سری به نشونه ی مثبت تکون داد و سپس گفت...

جنسن:ازت میخوام برام یه کاری انجام بدی...

Always You [L.S] ~ By Miss XWhere stories live. Discover now