İyi okumalar.✨
Medyada Anıl🌸
Emre'nin Ağzından
Gördüğüm rüya ile gözlerimi hızla açtım. Lan o nasıl rüyaydı? Rüya değil kabustu. Ahenk ve Batu evlenmiş 3 çocukları olmuştu. Son doğan çocuklarının adını da Ahenk beni üzdüğü için Emre koymuşlardı.
Kafamı iki yana sallayarak derin bir nefes aldım. Yatağımın yanındaki komodinin üstünden telefonumu alıp saate baktım. Saat sabahın altısıydı. Telefonu yatağımın üstüne koyup bir kere uyandıktan sonra tekrar uyuyamamak gibi bir sorunum olduğu için yatağımdan doğruldum. Telefonuma gelen bildirim sesiyle kaşlarımı çattım. Kim lan bu saate?
Telefonumu elime alıp mesajı açtım.
Can:Günaydın Emreaşkım;)
Mesajı okuduktan sonra gözlerimi devirdim. Bunun bu saatte uyanık olması beni şaşırttı açıkçası.
Ben:Sana da.
Çok geçmeden mesaj geldi. Ne çabuk yazdın lan?
Can:Oha! Emreaşkım sen bu saatte uyanır mıydın?:o Herkese Günaydın mesajı attım ama kimse dönmedi:(
Ben:Benim değil de senin uyanman insanlık için büyük bir adım.
Yazıp gönderdim.
Can:İnsanlık için büyük mü bilmiyorum ama benim için büyük bir adım Emreaşkım. Ben uyandım ama tekrar uyuyamıyorum:(
Ben:Ne yapayım? Sana ninni mi söyleyeyim?
Can:Hay aklınla bin yaşa Emreaşkım. Çok hoj bir fikir.
Mesajı okuduktan sonra telefonum çalmaya başladı. Can'ın aradığını görünce göz devirerek telefonu açtım.
"Ne var Can?"
"Ninni söyle diye aradım Emreaşkım."
"Ya sabır. Kapatıyorum Can."diyerek Telefonu kapattım.
Bildirim gelince göz devirdim. Bu beni rahat bırakmayacak anlaşılan.
Can:Emreaşkım sen benim yüzüme öyle telefonu kapatamazsın ara ben kapatacağım.
Ben:Emin misin?:D
Can:Kuzenim yazmış Emreaşkım.
Mesajı okuyunca gülerek kafamı iki yana salladım. Normal biri değil ama biz Can'ın bu hallerine alışığız.
Telefonumu yatağımın üstüne bırakarak yatağımdan çıktım.
Banyoya gidip erken kalktığım için uzun bir duş aldım. İşim bitince havlumu belime bağlayarak odadan çıktım. İçeride Can'ı görünce bağırdım.
"Lan senin ne işin var burada?"
Benim sesimle bakışları bana döndü. Beni yarı çıplak görünce hemen iki eliyle gözlerini kapattı.
"Tövbe estağfurullah Emreaşkım. Sen ne yapıyorsun burada? Ayıp değil mi?"
"Sen benim odama girdin ve benim yaptığım mı ayıp?"dedim göz devirerek.
"Şişt onu karıştırma Emreaşkım."
Bir şey demeden dolabıma doğru ilerledim. Kendime kıyafet çıkartıp Can'a döndüm.
"Çık da giyineyim."dedim.
"Valla Emreaşkım ben misafirim. Bak banyo orada git giyin. Hem senin yatağın benim yatağımdan rahatmış. Ben burada biraz dinleyeyim."diyerek yatağıma yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJE DÜŞTÜK (Düzenlenecek.)
Novela JuvenilAhenk; gittiği yeni kolejde yaşadığı olaylar yüzünden, "Acaba bu koleje gelmekle hata mı yaptım?" diye düşünse de bu düşüncesini, "İyi ki bu koleje düşmüşüm." diye değiştiren birileriyle tanışır. Yeni okuluna, yeni arkadaşlarına, yeni düzenine karşı...