İyi okumalar.✨
Medyada Anıl🌸
Asi'nin Ağzından
Batu karşısındaki iki adama bir süre boş boş baktıktan sonra bakışlarını bana çevirdi.
"Asi gitmem gerek."dedi.
"Ben de geleyim mi?"
Gülümseyip kafasını salladı ve ardından adamlara dönüp konuşmaya başladı.
"Sizi takip ediyor olacağız."dedi. Adamlar bir şey demeden arabalarına doğru ilerlerken ben motoruma, Batu'da arabasına doğru ilerledi.
Motoruma binip kaskımı kafama geçirdim. Öndeki siyah araba hareket etmeye başlayınca arkasından da Batu ilerledi. Ben de motorumu çalıştırıp onları takip ettim.
Motor yarışı için can atıyordum ama Batu'nun babasını da merak ediyordum. Bu kadar kötü bir insan olmayı nasıl becerdiğini daha da merak ediyordum. Dövsem mi acaba adamı?
Saçmalama Asi. Saçma düşünceler eşliğinde geçen yol tek katlı bir villanın önünde durunca bitti. Villa öyle pek lüks değildi ama güzeldi. Motorumdan inip kaskı da kafamdan çıkarttım ve beni bekleyen Batu'nun yanına gittim. Batu'yla birlikte eve doğru ilerledik.
Kapının önüne gelince Batu zile bastı. Kısa bir süre sonra kapıyı sarı saçlı, uzun boylu, yeşil gözlü bir kız açtı. Kim lan bu?
Batu'yu görünce gülümseyen yüzü beni görünce anında asıldı.
"İçeri geçsek mi?"
Batu'nun sesiyle kız toparlanıp kenara çekildi. Batu önden içeriye girince ben de arkasından içeriye girdim. Elimdeki kaskı kızın kafasına geçirmekten son anda vazgeçip Batu'yu takip ettim. Salon olduğunu tahmin ettiğim yere girince ben de girdim. Koltukta Batu'nun babası olduğunu tahmin ettiğim bir adam ve yanında da yaklaşık elli beş yaşlarında bir kadın vardı.
"Yine ne istiyorsun?"
Batu'nun sesiyle bakışlarım ona döndü. Kaşları çatıktı ve nefret dolu bakışlarını babasına dikmişti.
Babası ve yanındaki kadının bakışları da Batu'nun sesiyle Batu'ya döndü. Ama daha sonra ben daha çok dikkat çekmiş olacağım ki bana baktılar. İkisi de ayağa kalkıp karşımızda durdular.
"Bu kız kim?"dedi adam kaşlarını çatarak. Batu bana bakıp gülümsedi. Yavaş adımlarla yanıma gelip elini belime koydu ve beni kendisine çekti.
Ben Batu'nun 'sevgilim' demesini beklerken çok şaşıracağım bir şey söyledi.
"Eşim."
"Ne?"dedi babası, yanındaki kadın ve bize kapıyı açan kız aynı anda.
"Aynen Batu, ne?"dedim sadece onun duyacağı bir ses tonuyla.
"Doğru duydunuz. Tanıştırayım Asi, benim eşim olur."dedi Batu bana bakıp gülümseyerek.
Peki bundan benim haberim var mı?
"Ne yapıyorsun Batu?"dedim gülümsemeye çalışarak.
Bana biraz daha yaklaşıp sessizce konuştu.
"Bozma, devam ettir."
Bakışlarımı bize merakla bakan kişilere çevirdim.
"Memnun oldum. Doğru söylüyor eşiyim."dedim gülerek.
"Bana neden haber vermedin evlenirken?"dedi Batu'nun babası. Sinirlendiği her halinden belliydi. Bu Batu'nun umrunda olmayacakki gülüyordu.
"Sana neden haber vereyim ki? Şimdi ne için beni çağırdığını söyle yoksa biz gidiyoruz."dedi Batu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJE DÜŞTÜK (Düzenlenecek.)
Fiksi RemajaAhenk; gittiği yeni kolejde yaşadığı olaylar yüzünden, "Acaba bu koleje gelmekle hata mı yaptım?" diye düşünse de bu düşüncesini, "İyi ki bu koleje düşmüşüm." diye değiştiren birileriyle tanışır. Yeni okuluna, yeni arkadaşlarına, yeni düzenine karşı...