İyi okumalar.✨
Medyada Ahenk🌸
Ahenk'in Ağzından
"Anne okula gitmek istemiyorum."diye homurdanıp örtüyü kafama kadar çektim.
"Okula gitmek istemiyorum da ne demek? Kalk kız geç kalıyorsun."deyip örtüyü çekince gözlerimi açtım.
"Depresyondayım be anne."dedim üzgünce.
"Sebep?"derken kaşları çatılmıştı.
"Emre'yle ayrıldık."dedim mırıldanarak.
Çatılan kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı. Bir süre yüzüme şaşkın şaşkın baktıktan sonra tekrar konuştu.
"Barışırsınız merak etme, her çift arasında olur öyle şeyler. Hadi kalk, okula."diyerek örtüyü yatağımın üstüne bırakıp kapıya doğru ilerledi.
"Aldattı beni."dedim sessizce. Bir anda yerine durup bana döndü.
"Ne?"dedi anlamayarak.
"Aldattı beni ve barışacağımızı da sanmıyorum."
Gelip yanıma oturunca ben de yerimden doğrulup yatağa oturdum.
"Onu bir kızla birlikte bastın mı?"
Olayları üstün körü anneme anlattım.
"Emre ne dedi?"
"Bir şey demedi, öylece gidişimi izledi."dedim mırıldanarak.
"Çocuğu dinlemedin mi?"dedi hayretle.
"Anne fotoğraflar zaten yeterince açıktı."dedim göz devirerek.
"Ay sen şimdi yüzüğü de atmışsındır."
Sadece kafamı salladım.
"Aferin kızım iyi yapmışsın, çocuğu dinlemeyip yüzüğü de atmışsın ya artık sana ne diyebilirim ki?"dedi sinirle.
"Anne zaten yeterince üzgünüm bir de sen başlama Allah aşkına."
"Kızım bir insanı aldatmakla suçlamak çok büyük bir suçtur ki ben Emre'den öyle bir şey beklemiyorum. Çocuğu gördüm, tanıdım. Onun hakkındaki düşüncelerim hiçbir zaman kötü olmadı olmazda. Bu işte bir iş var. Sen yine de gidip olayı bir de ondan dinle diyeceğim ama Emre belki de artık seninle konuşmak istemeyecek."
Gözlerimi devirip yatağımdan çıktım.
"Tamam anne tavsiyelerin için teşekkür ederim, izninle artık okula gideyim."dedim. Annem de ayağa kalkıp odadan çıkınca bir süre arkasından kapattığı kapıya baktım.
Gerçekten hata mı yapmıştım? Evet belki onu dinlememekle hata yapmıştım ama dinleseydim de fikrimin değişeceğini sanmıyorum.
Kendime gelip dolabıma doğru ilerledim. İçinden kendime lacivert bir kot pantolon ve beyaz bir tişört çıkarttım. Onları hızlıca üstüme geçirip yatağımı topladım. Odadan çıkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım.
Geri odama dönüp çantamı hazırladım ve telefonumu da elime alıp odadan çıktım. Mutfak kapısından anneme gittiğimi haber verip kapının önünden ayakkabılarımı alıp ayağıma geçirdim. Yerimden doğrulacakken Emre ile birlikte aldığımız ayakkabılar gözüme çarptı. Üzgünce ayakkabılara baktıktan sonra evden çıktım.
Asansöre binip zemin kata bastım.
Hem kendime kızıyorum hem Emre'ye. Dinlemediğim için hatalıyım evet ama beni aldatmış olma düşüncesi canımı çok yakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJE DÜŞTÜK (Düzenlenecek.)
Ficção AdolescenteAhenk; gittiği yeni kolejde yaşadığı olaylar yüzünden, "Acaba bu koleje gelmekle hata mı yaptım?" diye düşünse de bu düşüncesini, "İyi ki bu koleje düşmüşüm." diye değiştiren birileriyle tanışır. Yeni okuluna, yeni arkadaşlarına, yeni düzenine karşı...