Mihael svoje trenutno stanje nije mogao opisati riječima. Ne bi to mogao čak ni da se potrudio, zaključio je podigavši se s tla kupaonice na koje se stropoštao prije nekih petnaestak minuta. Osjećao se kao da ga je tenk pregazio kada se suočio sa svojim odrazom u licu koje mu se nakon doze ubrizganog heroina nasmiješilo donekle životnom bojom.
Želio je ovo učiniti trijezan, pomislio je ljut na samoga sebe dok je otvarao nov paketić četkica za zube kojeg je pronašao u ormariću. Podrugljivo se nasmiješio svojoj odlučnosti, iscijedivši pola paste za zube na četkicu. Nije se mogao sjetiti kada je duže bio trijezan, a to je bilo samo zbog nje. Odsjaj bijesa vlastitog pogleda bio je posljednje s čim se suočio prije no što je usta napunio mirisnom tvari. Budući da nije uspio u naumu da izbjegne iglu, morat će se jako potruditi na par sati ignorirati zov nikotina. Jer ne odupre li se i tom izazovu, sav njegov trud past će u vodu.
Glasno lupanje na vratima dodatno je iziritiralo njegovu ionako nisku toleranciju na ljude oko sebe. „ - Seronjo! Jesi li završio sa pudranjem? Nemoj mi reći da si se nakon silnog junačenja ipak usrao jer to je jedino logično objašnjenje za tako dugo zadržavanje u zaho..."
Markovo nabrajanje zaustavilo se točno u trenutku kada su mu vrata kupaonice proletjela pokraj face. Da je bio samo centimetar bliže istima sada bi svoj nos skupljao po podu. „- Jebeni manijače!" Šokirano ga je pogledao nakon što je ovaj prošao pokraj njega kao da je duh, izgledao je kao da se nalazi u drugoj dimenziji.
„ U tebi stvarno nema ni trunke zdravog razuma, ne znam zašto sam ikada pristao na ovu idiota..." Mihael ga je pokosio pogledom. „ - Kovačiću, znam da je previše očekivati da makar na trenutak prestaneš cmizdriti, ali sada doista nije trenutak za to, naprotiv, trenutak je da pokažeš vještine koje si stekao bježeći s rukometnih treninga na balet u srednjoj školi."
Nije ga morao niti pogledati da bi znao da je Markova faca poprimila oblik majmunove guzice. Upravo zato što ga je bilo tako lako izbaciti s tračnica, Mihael ga je obožavao sprdati. Stoga se osjećao kao da je pao na još jednom ispitu ovog dana kada je jedino što je začuo iza sebe bila zvonka jeka Markovih čizama kada je krenuo za njim.
...
„- Želim nanijeti bol tome zastoru. Ne iziđu li za 5 minuta kunem se da ću ga osakatiti." Marijana je gunđala dok je strijeljala pogledom ružičasti zastor koji je sakrivao prostor namijenjen plesu stripera i ispijala treću Pina Coladu u 15 minuta. „Napravit ću masakr, vidjet će oni što je nered." Bezuspješno nastojeći namjestiti cvijet u kosi, nastavila je s prijetnjama upućenima ružičastom zastoru preko kojeg je cijelom dužinom ogromnim crvenim slovima bilo ispisano „Hot Mess".
„ - A ja se kunem da ću ti zabraniti i primirisati alkohol u narednih 20 godina. Dolazi ovamo i pomozi mi pronaći buduću mladenku. Kunem se da ću i nju zadaviti." Lanin inače ljupki karakter postao je nepodnošljiv otkako se posvađala s Markom. Nakon što su shvatile da je jedino neistraženo područje bila zaključana soba u kojoj su trebale prespavati gotovo su srušile vrata lupanjem prije no što im je Sandra otvorila vrata s izrazom moje raspoloženje je sramota i za depresiju. Izgledala je kao da će svaki trenutak proplakati.
„ - Ne mogu ovakva tamo, pred te gologuze dečke, a Danijel je na katu. Lana stvarno nisi normalna." Lana ju je pokosila pogledom i odvukla do ogledala. „ - Zbilja? Sada ćeš postati časna? O čemu dovraga pričaš, pogledaj se." Prstom je pokazala prema njezinom odrazu.
„ Mislim da je ovo sasvim prihvatljiv izgled za djevojačku zabavu, trake od papira sasvim uredno vrše svoju dužnost prikrivanja donjeg dijela tvoga kupaćeg kostima. Cvjetni vijenac pokriva ti dekolte, a sve i da ga nemaš s tim busom od kose bi mogla udovoljiti svome novootkrivenom stilu babe Mande. Uostalom, što misliš da oni gore rade? Mole Oče Naš? S obzirom na Markovu ideju pred njima se dosad vjerojatno izmijenilo deset obnaženih „plesačica".
VOCÊ ESTÁ LENDO
OŽILJAK (završena)
Romance17 - godišnju Sandru otac ostavlja na brigu svojoj prijateljici kako bi mogao poći raditi u Afganistan da ih izvuče iz dugova u koje su upali zbog troškova liječenja njene majke. Sandra dolazi u kuću obitelji koja je na lošem glasu. Očeva poznanica...