Ahojky!
Mezitím, co jsem byl v kuchyni a Takao v prádelně, jsem přemýšlel, jak si ho získat. Musím vymyslet nějaký skvělý plán a zapojit do něj toho pravého stalkera, říkal jsem si. Nejprve bych si měl zjistit jeho pravé jméno a poté se uvidí.
Když jsem se vrátil do cely, Takao seděl na posteli a zdál se podrážděný.
,,Stalo se v prádelně něco?"
,,Ne, jsem jen trochu unavený asi si půjdu lehnout, než bude večeře. Vzbudíš mě potom?"
,,A to se mám zase nudit sám? Můžu si aspoň lehnout k tobě?"
,,Blázníš, co kdyby nás někdo viděl?"
,,Takže v noci by ti to nevadilo?"
,,V noci? Si piš, že i tak by mi to vadilo."
,,Tak to nesváděj na to, že by nás mohl někdo vidět, protože v noci nás jen tak nikdo neuvidí. Sdílíme spolu stejnou celu...tak proč bychom nemohli sdílet i jednu postel?"
,,Já se neprosil o to, abychom spolu sdíleli jednu celu...jsi vážně idiot!"
,,Už zase mě urážíš...snažím se být tvým přítelem, ochraňovat tě, dát ti lásku...ale ty? Ale ty mě pořád jen odmítáš, nebavíš se se mnou, kašleš na mě."
,,Promiň, ale vybral sis holt nesprávnou osobu."
,,Neříkej takové věci, nesnáším, když nemám, co chci.."
,,To ale není můj problém. Taky jsem dřív musel mít vše, co jsem chtěl a jak to dopadlo? Viděl jsi mě, co to se mnou udělalo, nechceš skončit jako já. Naučil jsem se, že prostě nemůžu mít všechno, co chci akord když si to beru násilím..."
,,Nechal jsem se kvůli tobě zavřít..."
,,Nikdo tě k tomu ale nenutil a zavřeli by tě i tak, když jsi bodl Anzaie, tak to laskavě nesváděj na mě. Kdy už to pochopíš?"
,,Co bych měl chápat? Nechci nic chápat. Chci tebe!"
,,To je ale tvůj problém, vedle mě ani se mnou spát nebudeš, říkal jsem ti to."
,,Jediný, kdo nechápe...jsi ty!"
Pokračování příště...
Děkuji za vaše ohlasy 😊
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
ActionToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...