10. díl.

249 102 4
                                    

Ahoj
Věnováno nuna_nanu

Shin musel svůj polibek odložit, jelikož nám skončily vycházky. Oddychl jsem si. Tedy aspoň dokud jsme se nevrátili do cely. Akashi doslova zuřil. Netěšil jsem se na zbytek večera...

Takao si sedl na postel přímo naproti mně. Složil dlaně mezi stehna, hlavou se mírně pokrčil na stranu a zadíval se na mě. Čekal jsem, co z něj vyleze. Jenže nic. Byl jsem nervózní a sám jsem nevěděl, jak navázat řeč. 

,,Ty mu to jako dovolíš?"

,,Co myslíš? Jako ten polibek, protože jestli jo..."

,,Protože jestli co? Chceš mu to dovolit, viď?" 

,,Blázníš? Protože jestli si dobře vzpomínám, to ty ses s ním vsadil a tys s ním tu sázku prohrál, takže mi tu nezkoušej nic vyčítat!" 

,,Nic ti nevyčítám jen...není to fér, měl jsem vyhrát." 

,,Kdyby ses nerozptyloval mnou, vyhrál bys. Ale to ty všude musíš ukazovat, jak jsi nejlepší a nedávat pozor, tak tady to máš." 

,,Odkud se sním vůbec znáš?" 

,,Jsme ve vězení, tak odkud asi? Co ti je, Akashi?" 

,,Nepamatuji si, že bych ho s tebou někde viděl." 

,,Potkali jsme se párkrát v prádelně, ale nebavíme se spolu ani nevím, proč se připojil do hry." 

,,No to se mi moc nezdá. Ty ho možná neznáš, ale on tebe očividně ano. Nevěřím mu a ty se sním nebav, vypadá nebezpečně." 

,,Víc než ty? To asi ne, tak nemusíš mít strach." 

,,Dobře už radši mlčím, ale ten parchant se tě ani nedotkne." 

,,Ježiš maria, co mám udělat, abys byl aspoň na chvíli zticha? Už mě nebaví ty tvoje scény." 

,,Polib mě a celý večer nepromluvím a ani nebudu vyvádět kvůli polibku s tím parchantem." 

Pokračování příště... 

Děkuji za vaše hlasy a komentáře 😘♥️
S láskou Vaše Tsukki♥️♥️

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat