70. díl.

213 90 4
                                    

Ahoj!! 

Nechtěl jsem zatěžovat Takaa ještě víc, a tak jsem mu zalhal, že jdu za Hikarim. Má cesta však směřovala k Aominemu. Byl jsem zničený a chtěl jsem, aby věděl, že za to může on. Možná konečně pochopí, že ho už nikdy milovat nebudu. Jak by taky mohl vězeň milovat svého věznitele? Taková představa je nereálná a dost naivní. Když jsem se před ním ukázal, usmál se, jako by měl navrch. Možná už věřil ve vítězství.

,,Už ses rozhodl s kým budeš, že tu tak stojíš?"

,,Jsem rozhodnutý už dávno a ty má volba nejsi? Jak bych si mohl vybrat tebe, když jsi mě znásilnil. Proč jsi to udělal? Chtěl jsi vidět, jak trpím? Nemůžu s ním spát, jsi spokojený?"

,,Tak vidíš...to znamená, že jsi můj. Teď už budeš spát jen se mnou."

,,Děláš si srandu? Teď už nemůžu spát s nikým a s tebou bych nespal už vůbec. I když pro tebe znásilnění znamená vyznání lásky, takže bys mě nakonec znásilňoval neustále, že? Změnil jsi se a to dost. Ty nejsi tím, koho jsem dřív miloval a nikdy jsi jím nebyl. Možná jsem opravdu miloval spíš tvého bratra. Pověz měl s tím ten parchant něco společného?"

,,No možná jsem to trochu přehnal, ale važ slov. Jinak ten parchant s tím nemá nic společného, nevěděl o tom. Nedával pozor jako ti dva, a tak jsem se chopil šance. Příště si tě možná spletu a potkám Takaa. Chtěl bych vědět, co je na něm lepšího než na mě...nejlepší způsob asi bude si ho ozkoušet..."

,,Ty hnusný hajzle, jak se sebou vůbec můžeš žít?"

,,Stejně tak jako ty i on. Nedělali jste to samé, když jste si hráli na mafiány?"

---------------------------------------------------------

Mezitím: 

,,A víš co, Shinyo? Mohli bychom se ho jít zeptat spolu. Co kdyby mě chtěl napadnout, možná bys mohl ochránit aspoň mě."

,,To už je ale vážně hnusný. Nemám s tím nic společného. Jestli za ním chceš jít, tak tedy pojď."

Šli jsme za Aominem a pro mé překvapení jsem tam potkal i Akashiho. Hádal se s ním. Chvíli jsem je poslouchal. Nemohl jsem uvěřit, co to bylo za člověka. On ani nemohl být člověk. Byl horší než zvíře. 

Pokračování příště... 

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat