Ahoj!!
Skončila mi směna, a tak jsem se šel převléknout a rozloučit s ostatními. Před kavárnou už na mě čekal Hikari. Cestou jsme se stavili do květinářství, abych nešel s prázdnou a rovnou pro lahev saké. Došli jsme na hřbitov. Bylo mi těžko a pořád jsem cítil neskutečnou vinu. Hikari mě dovedl k místu, kde spočinul Akashi. Jeho hrob byl krásně ozdoben květinami, asi jsme nebyli jediní, kdo ho dnes přišel navštívit. Položil jsem květiny na studený mramor a sedl si na zem. Hikari se přidal a otevřel lahev. Připili jsme si na jeho odpočinek a též mu trochu nalili. Byl to takový zvyk. Najednou jsem ucítil studený vánek, co přejel po mé tváři. To byl určitě on. Podíval jsem se vedle sebe a naposled spatřil jeho úsměv. Opět mi bylo do breku, ale tentokrát jsem se držel a také se usmál. Začali jsme s ním "vést" rozhovor.
,,Akashi, promiň mi, že jsem za tebou nezavítal už dřív. Doufám, že odpočíváš v pokoji a nemáš o mě takový strach. Jsem teď šťastný, vlastně všichni tak nějak jsou. Shinya s Gurenem už se vzali a vedou spokojený život. Chci, abys nezapomněl, že vždy budeš v mém srdci, i když mám Shin-chana. Díky tobě jsem začal žít nový život. Nikdy ti to nezapomenu. Měj se, Akashi!"
,,Když dovolíš, také mám pro tebe pár dalších vět. Aomine se vzdal svého života v naději, že se s tebou ještě někdy setká. Nevím, zda je něco po smrti a jestli se opravdu ještě setkáte. Ovšem zanechal za sebou dopis, kdyby se ti nemohl omluvit sám.
- Milý Akashi!
Vím, asi bys tohle nikdy nečekal. Promiň, že jsem byl tak sobecký a nemohl pochopit tvé štěstí s Takaem. Víš, vždy jsem tě doopravdy miloval. Škoda, že jsem v tvých představách nebyl ten, koho jsi miloval ty. Dal bych cokoliv, abych to napravil...jenže na to už je pozdě. Žít každý den s vědomím, že jsem tě prakticky zabil, mě zabíjí též. Doufám, že se někdy shledáme, abych se ti mohl za všechno omluvit. Můj život bez tebe nemá smysl, a tak jsem se rozhodl s ním skoncovat stejně jako ty. Ještě jednou se moc omlouvám...omlouvám se i všem ostatním.
Aomine Daiki -
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
AkčníToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...