12. díl.

233 98 4
                                    

Ahoj
Věnováno spectra6

On je vážně idiot! Chtěl mě mučit a lámat a nakonec to dělá jen sám sobě. Proč ne? Patří mu to. Na druhou stranu jsem s ním soucítil. Přesně tohle se dělo mezi mnou a Shinyou. Každopádně mi z toho všeho už šla hlava kolem. Nejdřív Akashi a teď už i ten Shin. I když u Shina mi to tolik nevadí, není mnou posedlý jako ten idiot. Teď ještě ta svatba...asi se každou chvíli zhroutím. A dnes nás čekala ještě společná večeře, aby si výherce mohl vyzvednout svou odměnu. No super!! 

----------------------------------------------------

Můj osud na tento večer byl zpečetěn. Shin si sedl vedle mě z jedné strany a z té druhé zase Akashi. Mezi nimi panovalo obrovské napětí. Neodvážil jsem se promluvit. Najednou si Shin zavěsil ruku kolem mého krku. Akashi ho ihned na oplátku probodl pohledem. 

,,Kdy si budu moct vyzvednout svou odměnu? Teď nebo půjdeme do sprch? Akashi, klidně se k nám můžeš přidat, když budeš chtít."

,,Můžeš toho nechat, Shine? Pro dnešek už by to snad stačilo." 

,,Promiň, jen se nemůžu nabažit Akashiho krásného pohledu. Mám rád, když  se lidi tváří jako raněná zvěř." 

,,Jo vážně, já mám zase moc rád sledování tváří, ze kterých nejde vyčíst, kde jaká část je, protože je buď celá od krve nebo rozdrcená na padrť. Tak provokuj dlouho a možná to zažiješ." 

,,Wow, tvá sadistická povaha ve mně vyvolává vzrušení asi chci vážně políbit i tebe."

,,Ale dobrý vy dva ne? Už se uklidněte, tohle mě vážně nebaví a chtěl bych se aspoň v klidu najíst." 

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat