Ahoj!!
,,Tohle mám poslouchat od někoho, kdo dostal všechno,co chtěl jen kvůli tomu, že jeho starší bratr zemřel. Měl jsi všechno a najednou jsi tady."
,,Ty jsi vážně idiot...možná jsem měl všechno, ale ne to, co jsem potřeboval."
,,To zneužívání tvým bratrem tě nějak poznamenalo."
,,Tebe zase zneužívání mafiánského bosse. Už bys měl radši jít, jde vidět, že mě vlastně vůbec neznáš a že ani ty nejsi takový, jaký jsi býval."
,,Měj se Aomine, snad bude náš další rozhovor o něco veselejší."
-------------------------------------------------------
Rychle jsme se vypařili, aby nás Shinya neviděl. Tohle bylo opravdu tragické. Byl jsem dost značně v háji. Shinya váhal jako vždy. Zkoušel jsem ho utvrdit už tolikrát, že on je pro mě ten jediný...ale jak vidím, bylo to marné. Stejně tak jako moje oběť. Proč tohle vše? Proč já? K čemu tu vlastně jsem? Abych ztratil snad každou osobu, kterou miluji. Je vše, co jsem udělal, naprosto zbytečné? Měl bych být takový jako doposud? Proč vlastně vždy váhám o sobě?
Nechal jsem ty chmury za mnou a dělal jako by nic. Rozloučil jsem se s Takaem a ostatními a odešel. Po cestě domů jsem narazil na svého temného anděla. Na to, že jsme teď byli prakticky jedna rodina, vůbec jsme spolu nemluvili. Usmál se na mě a jen co jsem byl na dosah, mi rozcuchal vlasy.
,,Ahoj Gurene! Co ty tu děláš a jak vlastně žiješ?"
,,Ahoj Anzaii. Mohl bych se ptát na to samé. Popravdě není mi zrovna do smíchu. Shinya už zase vyvádí. Tvůj nevlastní bráška je ti dost podobný. Vážně je nevlastní? Jako bych v něm viděl tvou mladší verzi."
,,Chceš říct, že jsem už starý?"
,,Ne, jen že on je mladší a můj typ. Navíc vypadá jako ty, když jsem tě poprvé viděl u mafie."
,,Nezlob Gurene!"
,,Neboj! Ani bych se ho nedotkl. radši mi poraď, co mám dělat s Shinyou."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
AcciónToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...