33. díl.

225 94 2
                                    

Ahoj

,,Takao, vážně jsi šťastný s Akashim?" 

,,Proč se mě na to každý ptá? Jsem s ním půl roku. Kdybych nebyl, tak s ním takhle dlouho nejsem, ne? Nesuďte pořád jen jeho, co když se mnou nebude jednou šťastný on?  On není špatný člověk, i když dělal ty špatné věci, ale od toho jsme lidi, každý dělá chyby. 

,,V tom máš pravdu, ale i tak...vážně chceš být s člověkem, co tě chtěl zabít nebo s člověkem, co tě zabít chce? Vidím, jak se na něj občas díváš, to není ledajaký pohled. Proč nejsi s normálním mladým mužem, který to s tebou myslí nejupřímněji vážně a má moc tě ochránit?"

,,Kdo je podle tebe ten muž, který to se mnou myslí nejupřímněji?"

,,Vždyť jsem ti říkal, že tě mám rád."

,,Hele, jestli chceš i ty mást mou hlavu, tak můžeš odejít. Proč nepochopíte, že chci být jen s ním." 

,,Protože i my stále doufáme. Neuvědomuješ si to, ale máš čtyři osudy ve svých rukou. Teď už záleží jen na tobě, jak se rozhodneš. Vždy je dost možností na výběr." 

Opět zmizel jako pára nad hrncem. Konečně jsem byl sám a mohl se v klidu vybrečet. Nejdřív Guren poté Shinya a teď i Akashi, to už by na mě bylo vážně moc. To nepřicházelo v úvahu, jeho se prostě nevzdám. Musel jsem zjistit, co k němu vlastně cítí ten jeho nejlepší přítel. 

Otřel jsem si slzy a dodal si trochu sebevědomý. Vydal jsem se přímo k Shinovo cele.  Byl jsem i docela zvědavý, jak vypadá Akashiho první láska. Stoprocentně to bude někdo stejně sexy jako Guren nebo bude působit andělsky jako Shinya. 

Když jsem tam dorazil, spatřil jsem vysokého svalnatého modrovlasého kluka se snědší pletí. Měl krásné tmavě modré a pronikavé oči. Jestli to byl on, nedivil bych se, proč ho miloval. Navíc už od pohledu vypadal jako velice citlivý člověk i přes své mohutné tělo.

,,Ahoj, ty jsi Akashiho nejlepší přítel?"

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat