83. díl.

190 91 7
                                    

Ahoj!! 

Věnováno Narsil_Anduril (vím, jak tenhle pár miluješ, a tak si to zasloužíš, doufám, že se ti bude díl líbit)


Když jsem si dal poslední sousto do úst, zahlédl jsem skoro nahého Shinyu a ihned mi zaskočilo. Snažil jsem se neudusit a když jsem polkl, vydal jsem se za ním. S tou omluvou to myslel vážně, když kvůli mě zašel tak daleko. Svlékl jsem se a vlezl si do vany ozdobenou svíčkami. Shinya se přidal. Chvíli jsme tam jen tak seděli, povídali si a jako bonus k tomu pili sklenku vína. Úžasná odpočinková koupel po tak rušné době. Nakonec jsme se umyli a namířili si to do ložnice, kde na mě čekalo další překvapení. Nemohl jsem věřit svým očím. Opět svíčky, všude poházené okvětní lístky a veprostřed postele malinkatá rudá krabička. 

,,Prosím, otevři ji." 

Poslechl jsem jej a krabičku otevřel. Byly v ní dva stříbrné prsteny. Chvíli jsem byl mimo a snažil se nějak pobrat situaci. Pozorně jsem si je prohlédl. Na jednom z nich bylo zevnitř vyryto mé jméno a u toho datum, na tom druhém zase Shinyovo jméno. Přišlo mi to tak strašně hezké, až mě to rozplakalo. 

,,Myslím, že nikde není psáno, že by i ten druhý mohl požádat o ruku. Já ti své ano řekl, řekneš mi ty to své?" nervózně jsem se optal. 

,,Ano, ano ty můj Andílku, vezmu si tě a s radostí. Mockrát děkuji." 
Přitáhl jsem si ho k sobě do vášnivého polibku. Byl jsem opravdu šťastný a konečně jsem měl pocit, že to se mnou myslí vážně. 

,,Pokud chceš, můžete to zpečetit dlouhou a vášnivou nocí." pošeptal jsem a následně skousl jeho lalůček. 

Převrhl jsem ho pod sebe a vzal si jeho rty. ,,Naprosto s tebou souhlasím." řekl jsem do polibku. Dlaněmi jsem zkoumal jeho tělo a přitom jsem jej stále líbal. Začal mi vše oplácet. Byli jsme natolik vzrušený, že jsme se překřikovali našimi steny. Po chvíli mi sám nasměroval ruku k jeho nitru a nevinně se na mě usmál. Připravil jsem si ho a poté do něj pronikl svou chloubou až po kořen. ,,Gurene!" vykřikl mé jméno. Chvíli jsem vyčkal, než si zvykne a začal s přírazy. Nikam jsem nepospíchal, jelikož tahle noc byla výjimečná. Také jsme tento akt zopakovali...už ani nevím kolikrát, ale druhý den jsme si oba museli vzít volno.

Pokračování příště... 


Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat