52. díl.

201 90 0
                                    

Ahoj!! 

Anzai:
,,Ano vidíš dobře. Jsem to já v celé své kráse, jak se říká. Jsi rád, že jsem tady?"

,,Ani nevím. Co tě sem vlastně přivádí? Šel jsi vystřídat ty nezkušený? Jinak máš pěkného brášku."

Anzai:
,,Vím a děkuji...ty vždy víš, kam uhodit jako první, že? No bohužel i on podléhá někomu, jako jsi ty. Nechápu, co na tobě vidí, ale požádal mě o pomoc. Prý si nadějný stejně jako tvůj přítel a byla by škoda vás vidět mrtvé. Chtěl jsem zjistit, jestli stojíš za to se všeho vzdát."

,,Počkat...všeho se vzdát? Ty jsi ten druhý, co se vzdal svého milovaného pro dobro jiného? Myslím, že mi o tobě tvůj bratr říkal, že nechce být hloupý jako ty a radši nezkusit, než aby tak trpěl. Obdivuji ho, ale já bych se zachoval stejně jako ty." 

Anzai:
,,Ty jsi Akashi, viď? Tohle bys asi neměl jen tak říkat...není lehké to poslouchat. Jinak těší mě, Anzai Yuuki." řekl jsem a natáhl k němu ruku.

,,Vážně si chceš podávat ruce. Málem jsem tě zabil." 

Anzai:
,,To už je teď jedno. Pohled na věc, mění pohled na lidi. Nechme to, co bylo, za námi."

,,Asi máš pravdu. Jsem Akashi Seijurou, také mě těší." 
Potřásli jsme si rukou. 

Anzai:
,,No a co jste tady řešili? Takao vypadal jsi vážně nebezpečně. Koho jsi chtěl zabít? Aomineho?"

,,Jo. Nepřeje nám náš vztah a já už vážně nevím, co dělat a včera musel něco jemu. Jenže on mi taky nic neřekne a já už tu začínám značně šílet." 

Anzai:
,,Klid Takao. Nech mě ho chvíli pozorovat. Řeknu ti, jestli je nebezpečný nebo ne. Víc než já nebezpečný být nemůže a to ty víš, tak tu zbytečně neplaš. Jestli zjistí, že se bojíš, zaútočí."

,,Ale Aomine je jiný, ten útočí kdykoliv se mu zachce. Je fakt nebezpečný. Dávej si na něj pozor."

,,O něj se vážně bát nemusíš. Zneškodnil víc lidí než my dva dohromady." 

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat