24. díl.

229 97 2
                                    

Ahojky!! 
Věnováno Michelle na počest jejího návratu. Snad se ti bude líbit :33


,,A pak že já jsem divný. Myslím, že ty jsi divnější. Slibuji, že už o mně neuslyšíš nic špatného. Určitě chceš navštívit i jeho, tak jdi." 

,,Jdu, tak moc nezlob, když už jsem si tě oblíbil." 

Poté, co jsem vyšel z jeho cely, musel jsem praštit pěstí do zdi. Měl jsem na sebe vztek. Není to tak, že bych byl divný, jsem jen hloupý. Pořád mě bolelo vidět Anzaie s Shinjim, jak se neustále smějí nebo ten moment, kdy si vyměnili prsteny. Pořád mám tohle všechno před očima. Ta ironie, že jsem tam měl stát původně já, je šílená. Nakonec se vzdám pro dobro jiného a on si ještě bude laškovat s ostatními.

,,Gurene, co ty tu děláš? Máte teď v oblibě chodit po jednom? Doufám, že víš, že tu byl Shinya?"

Úplně mě vylekal, vůbec jsem ho tam nečekal.
,,Vím, taky vím, co ti říkal..."

,,Jestli chceš, tak mě uhoď. Nebude mi to vadit." 

,,Proč bych tě měl uhodit? Nakonec si vybral mě, navíc mi to řekl sám a já už se vážně nechci dál trápit a řešit tyhle věci. Hlavně jsem vždy věděl, že tě taky miloval. Dokonce chtěl odstoupit z případu a chránit tě, ale kvůli otci a ostatním to nakonec dopadlo takhle."

,,Jsem za to rád, otevřel mi oči. A můžu ti slíbit, že bych jeho slov nikdy nezneužil. Já jsem se též rozhodl pro jiného a jen doufám, že mi to vyjde." 

,,Ale, ale...pro koho  ses rozhodl? Pro toho zelenovlasého nebo červenovlasého?"

,,Zelenovlasého? Myslíš Shina? Jestli ano, tak toho ne. Nezdá se mi správný, ale Akashi ano. Není tak špatný, jak vypadá. Shinya byl proti tomu, ale já nevím...je jiný." 

,,Každý se může změnit, to sám víš, tak proč ne? No kdyby se tu něco dělo, dej vědět tomu mladému strážníkovi. Jinak přeji hodně štěstí s Akashim."

,,On je od vás?" 

,,Dalo by se to tak říct. Prý je to Anzaiovo nevlastní bratr. Bohužel neznám ani jeho jméno, ale je věrohodný. Já už budu muset jít, tak se tu měj a zase na viděnou." 

,,Zatím."

Pokračování příště...


Děkuji za vaše hlasy a komentáře <3
S láskou Vaše Tsukki <3

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat