Ahoj!!
Byl jsem smutný z jeho slov. Jak bych ho mohl opustit? Věděl jsem, že tu stále někde je. A když konečně zjistím, že je to pravda, říká mi, abych ho opustil. Ale jak?
-------------------------------------
Věděl jsem, že mě nemůže nechat jen tak jít, ale mám se snad dál koukat na jeho utrpení? Ne. To prostě nesnesu. Jako duch toho moc nezmůžu, ale i tak musím něco udělat, řekl jsem si. Neotálel jsem a šel navštívit Midorimu. Zpočátku jsem ho nemohl najít, nakonec jsem ho našel ve sprchách. Nebyl jsem zrovna nadšený a on též ne. Zrovna jsem ho přistihl nahého a také mu způsobil menší infarkt. Neříkám, tělo měl pěkné, ale Takao vypadá pořád o něco lépe.
,,Mám snad halucinace?"
,,Nemáš, jsem to opravdu já. Když tu není Hikari, učiň ho šťastného ty. Ukaž mu, že musí pokračovat dál. On mě nechce propustit, jenže takhle nikdy nebude šťastný."
,,Dobře, ale abys mi tohle řekl, nemohl sis sakra vybrat jinou chvíli. Nechci se tu bavit nahý ve sprše a ještě s duchem. Není to nic příjemného a upřímně bych nečekal, že zajdeš na tohle hrozné místo."
,,Jsem duch, už je mi to celkem fuk. Sice se mi vybaví ten hrozný zážitek, ale co je horší víš sám moc dobře. Když před tebou doslova umírá osoba, kterou miluješ. Vím, že za jeho bolest můžu já, a tak tě prosím, pomoz mi."
,,Ale to se lehce řekne, jenže já nevím jak. Snažím se být v jeho přítomnosti co nejvíce. Snažím se ho utěšit každou noc, ale nemám srdce na to se pokusit o něco víc. Ani si nedokážu představit, že by mě někdy mohl milovat.
,,Myslím si, že ty to zvládneš. Možná to chvíli potrvá, ale nakonec jsi pro něj asi nejlepší volbou. Byl jsi vedle něj nejdéle a znáš ho líp, než kdokoliv jiný."
,,Děkuji za tvůj optimismus, ale ta díra, co jsi mu nechal v srdci je moc velká."
,,Pomine a nakonec nebude žádná díra. Už bych měl jít. Budu vás sledovat, tak zatím."
Nevím proč, ale připadal jsem si jako idiot. Vybavovat se s duchem, nahý a ve sprše...velice obvyklá věc...už ti z toho všeho asi pořádně přeskočilo. Člověk, co tě nenáviděl ti jako duch přeje štěstí. Jak neobvyklé...
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
AksiToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...