38. díl.

209 90 2
                                    

Ahoj!!

Věnováno polomacenka_01

Další zvláštní konverzace, která mě nutila přemýšlet nad naším vztahem a nade mnou samotným. Přemýšlel jsem, jestli jsem pro něj vůbec dobrá volba. Zesmutněl jsem z toho. Co když by se k němu hodil právě on? S ním by byl ve vetším bezpečí. Shin určitě ne, už jen kvůli tomu, že skrývá svou skutečnou identitu. Jsem si na sto procent jistý, že se mu chystá ublížit, akorát by mě zajímalo, proč už něco nepodnikl. Někdo mu v tom musí bránit. Rozeběhl jsem se zpět za panem bezejmenným. Potřeboval jsem si něco ověřit. 

,,Hej ty! Počkej prosím! Kdo zatkl Midorimu?" 

,,Guren Ichinose, za napadení a vyhrožování policisty." 

,,Tomu moc nevěřím, on není někdo, kdo by si troufl na policistu. Mohl bys mi s ním tedy domluvit schůzku? Poprosím ho tedy." 

,,Jak si přeješ, ale jednej s ním obezřetně, je trochu výbušný."

,,Neboj, už ho trochu znám. Taky mě zatýkal. Dokonce došlo i na menší intimní sblížení. Poslyš, když mi nechceš prozradit své jméno, můžu ti říkat Hikari? Bylo by to pro tebe hezké jméno." 

,,Proč Hikari?" 

,,Protože ty jsi jako světlo a hodí se to k tobě nejvíc. No nic, musím jít zpět k Takaovi, měj se, Hikari." 
Utíkal jsem k Takaovi. Seděl na posteli a podezíravě na mě hleděl. To asi nebude dobré.

,,Kde jsi byl takovou dobu? Nespal jsem a slyšel jsem tě. Říkal jsi, že se jdeš projít, ale dvě hodiny je moc dlouhá doba na procházku ve vězení."

,,Něco jsem zjišťoval. Chceš to taky vědět, ale možná tě to zraní."

,,No tak schválně povídej."

Ach ta ironie...
,,Takao, nebuď takový! Mluvil jsem s tím mladým strážníkem, za kterým mimochodem chodíš i ty." 

,,Promiň, už nebudu takový." 

,,Takže Shin neboli Midorima Shintarou, tvůj bývalý spolužák ze školy, prý napadl a vyhrožoval Gurenovi, což je blbost. Guren ho zatkl a kvůli němu je tady. Ale jak se ti dva mohli znát? Něco tomu stále chybí. A Aomine se zná zase s Shinyou. Předtím mi Aomine řekl, že zmlátil svého šéfa, ale za to by si nešel jen tak sednout, takže to muselo být něco horšího a nebo je to úplně jinak. Možná to ani není náhoda, že jsou tu ti dva. Vážně odkud se může znát Guren s Midorimou a Shinya s Aominem, když Aomine se mnou před tím žil v Americe. Až po "jeho smrti" jsem se objevil tady v Japonsku."

Pokračování příště...

Důležité oznámení....Prosím nenaleťte * bestbroandsis
Jedná se o profil na wattpadu, který nejen, že píše nevhodné věci a žádá o fotky, ale je schopný vydírat svou sebevraždou a v mém případě vyhrožovat mladším sestře a to jen kvůli tomu, že jsem s ním neměla čas psát příběh. Jestli vám bude psát o sestře nebo o lidech z jeho rodiny, co umřeli...nevěřte mu, je schopný vymyslet si snad cokoliv a psát i z jiných účtů. Je k tomuto příběhu přiložený i odkaz, tak si můžete pár zpráv přečíst, avšak není to nic milého. Pokud jste s ním již měli nějakou nehezkou zkušenost obraťte se na tento instagramový profil. Vlastník profilu přidal odkaz do komentáře pod příběh: Světlo v temnotě.

@iloveereriandyaoi

Předem děkuji za podporu. 

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat