91. díl.

190 88 4
                                    

Ahoj!!

I Shinya vypadal skvěle, tedy spíš dokonale. Měl jsem chuť to z něj na místě strhat. To si nechám až po tom cirkusu, co nás čeká. Všichni se připravovali na svá místa, poté se jen čekalo na oddávajícího a obřad mohl začít.

---------------------------------------------------------------

Stál jsem před všemi těmi lidmi a snažil se nedat svůj strach najevo. Spustila se hudba. Shinya spolu s jeho otcem učinili první krok na červeném koberci a už se pomalu blížili k nám. Je to tady, říkal jsem si a začal se mírně potit ze stresu. Najednou se přede mnou zastavil můj anděl. Oči mu blýskaly modrou barvou a na tváři se honosil překrásným úsměvem. Jeho červeň ve tváři sdělovala stud a trému, což mě celkem uklidnilo. Najednou jsem si uvědomil, že jsem tu mohl stát s Anzaiem, ale když jsem opět pohlédl na Shinyu, přišlo mi to daleko hezčí. Oddávající spustil svou frázi a já čekal, kdy se zeptá. On však dal slovo Shinyovi. ,,Prosím, teď můžete přečíst svůj slib." řekl. 

,,Gurene Ichinose, slibuji, že už tě nikdy nenechám na pochybách. Už nikdy nebudu smýšlet nad jinými a budu ti vždy věrný. Ve všem tě budu podporovat a milovat co nejupřímněji. Budu s tebou bok po boku dokud nás smrt nerozdělí." 

Neměl jsem slov, tohle pro mě hodně znamenalo, řekl to před tolika lidmi, což chtělo pořádnou odvahu. Jen mě teď mrzelo, že já si žádný slib nepřipravil. Opět spustil oddávající a položil typickou otázku. Oba jsme souhlasili a nakonec se políbili, abychom zpečetili "posvátný" svazek. Byl jsem opravdu šťastný a Shinya vypadal stejně. Byl jsem za to rád. Nakonec ještě naši svědci podepsali oddací papíry a my mohli začít s hostinou. 

Počasí bylo krásné. Sedli jsme si ke stolu. Nejdříve nám všichni gratulovali a poté předávali svatební dary. Hostina trvala ještě hodnou dobu a všichni se při ní výtečně bavili. Shinya byl celou dobu u mě a našeptával mi sladké věci do ucha. K večeru jsme se rozloučili s ostatními a posbírali všechny svatební dary. Když jsme dorazili domů, začali jsme se chystat na svatební cestu. Rozhodli jsme se letět do Ameriky za Shinyovo matkou, která nám zařídila luxusní pobyt s dost nabytým programem.

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat