Ahoj!!
Aomineho nakonec odvedli a já si mohl aspoň trochu oddechnout...
Když jsem ležel večer v posteli, našel jsem odvahu podívat se do dopisu pro Aomineho. Věděl jsem, že bude plný bolesti a nadávek. Tak moc trpěl a já si toho nevšiml. Byl jsem tak hloupý a sobecký. Tak jako každý večer jsem nechal volně plynout své slzy a vzpomínal na Akashiho, dokud jsem se neponořil do bezesného spánku.
-----------------------------------------------
O pár dní později přišel Hikari a dal mi malý balíček. Přemýšlel jsem, čím jsem si to zasloužil. Neváhal jsem a roztrhal balící papír. Uvnitř byl rámeček s fotkou Akashiho. Ihned se mi zalily oči slzami. Otevřel celu a sedl si na protější postel. Objal jsem ho jako poděkování. K jeho fotce bych se asi jen tak nedostal a teď jsem se měl aspoň na co dívat.
,,Čím jsem si to zasloužil?"
,,Přišel jsem se rozloučit."
,,Rozloučit, ty už tu nebudeš dělat dozorčího?"
,,Kvůli napadení Aomineho jsem musel odstoupit. Byl to ten nejmenší trest a to jen díky Anzaiovi, který se za mě přimluvil. Chtěl jsem ti donést aspoň něco na rozloučenou, ale nevěděl jsem, co máš rád. Pak jsem si vzpomněl, že jsem si vás párkrát vyfotil. Pod tou fotkou máš i společnou, ale ta se zrovna moc nehodí. Pořádně to opatruj..."
,,A to už se spolu nikdy neuvidíme?"
,,Jen na návštěvách, ale ty bohužel nejsou tak často. Také jsem slyšel, že ti přiřadí do cely někoho nového, tak na sebe buď opatrný."
,,Odcházíš a já mám pocit, že se to tu začíná hroutit. Co se dá dělat, poslední dobou mě opouští lidi, co jsem měl rád...budeš mi chybět, pane neznámý."
,,To ty mě také. Ještě než odejdu, promiň mi mou hrubost a sobeckost..." odmlčel jsem se a jednoduše si ho přitáhl do polibku. ,,Nevím, kdy tě uvidím a mám pocit, že takovou možnost už mít nebudu. Doufám, že od teď se ti povede o něco lépe."
Na chvíli jsem z toho byl rozrušený, avšak ustalo to a já to neřešil. Věděl jsem, co ke mně cítil, a tak jsem mu to nezazlíval.
,,V pořádku. Co budeš teď vůbec dělat?",,Nevím, asi začnu pomalu napravovat jednu věc z dřívějška."
,,V tom případě ti budu držet palce a těším se, až tě zase uvidím."
Ještě naposled jsme se objali a poté odešel.Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
ActionToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...