30. díl.

224 93 4
                                    

Ahoj

Myslel jsem, že už nás nic zlého potkat nemůže, ale mýlil jsem se. S Takaem jsem byl už půl roku. Až po těchhle šesti měsících jsem přišel na to, proč je tu Shin. Takaovo rodina vyvraždila celou "Shinovu" rodinu. Dokonce spolu chodili na stejnou školu a byli nejlepšími přáteli. Musel dobře skrýt svou identitu. když ho Takao nepoznal. Podle všeho ho měl Shin i rád. Jen, co jsem si to přečetl, hrklo ve mně. Najednou jsem se bál, že se všechno změní., že o něj přijdu. Buď mi ho zabije nebo si ho omotá kolem prstu a Takao pak bude milovat jeho. Předal jsem papíry mladému strážníkovi. 

,,Akashi, co chceš teď dělat? Když ho zabiješ, Takao ti nikdy neodpustí a už se odsud nedostaneš!"

,,A co mám podle tebe dělat? Čekat, než mi ho vezme nebo ho zabije? Nejsem blázen, a tak mu radši nedám žádnou možnost." 

,,Nedovolím, aby ho zabil. Jestli si nevšiml, sotva se teď k němu může přiblížit. Takao tu má docela dost mocné spojence. Proč neříct jim?"

,,A komu? Shinyovi, co by chtěl mít jak Takaa tak Gurena navzájem."

,,Ne jen jeho, Guren je na jeho straně a bude tu i můj starší bratr, který zná Takaa líp než kdokoliv jiný." 

,,No jak myslíš. Ale kdyby přišlo na nejhorší, zabiji ho. Jen doufám, že k tomu nedojde."

,,No ale i ty by sis měl dávat pozor. Někdo se po tobě ptal. Prý tvůj nejlepší přítel, nedávno jsem nastoupil." 

,,Můj nejlepší přítel už dávno zemřel, tak nevtipkuj." 

,,No jak myslíš, mě ale připadal dost živý. Každopádně se můžeš přesvědčit sám. Převáží ho na tenhle blok k Shinovi do cely a ještě jedna věc. Nejmenuje se Shin, ale Midorima Shintarou a dřív se přezdíval Hideki. Nemohl jsem to napsat do jednoho spisu. Kdyby to někdo zjistil, mohlo by to dopadnout špatně." 

,,Díky. Ale počkat, kdo jsi vlastně ty? Ani Takao nezná tvoje jméno. Tak kdo jsi?"

,,Já jsem jen nepodstatný mladý strážník, co shromažďuje informace a snaží se udržovat věci v rovnováze. Mě znát nepotřebuješ. Pozdravuj ode mě Takaa." 

,,Asi máš pravdu a vyřídím." špitl jsem, protože se jako obvykle ztratil ve stínu. Nechápu, jak to dělal. Kolikrát mi nepřišel ani skutečný.

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat