Ahoj!!
Vrátil jsem se do cely, kde na mě čekal Midorima. Přisedl jsem si k němu a zeširoka se na něj usmál. Nechtěl jsem mu říkat, že nás brzy pustí, dokud nezjistím jeho plány na svobodě. ,,Midorimo, co chceš dělat, až tě pustí?" optal jsem se.
,,No asi začnu rozhazovat tvé peníze, pořídím si nějaký hezký dům, vybavím ho, najdu si normální práci a počkám si na tebe. I když stále doufám, že nás odsud pustí spolu."
,,Co ti dává takovou jistotu, že bych s tebou chtěl být i na svobodě?" řekl jsem, protože jsem byl zaražený tím, jak to měl všechno naplánovaný.
,,Nic mi jistotu nedává, ale já se tě přeci jen tak nevzdám. Navíc slyšel jsi někdy o síle přitažlivosti? Když něco moc chceš a pořád na to myslíš, nějak to k sobě přitáhneš, ale musíš tomu věřit. Já taky věřím v to, že mi nakonec daruješ své srdce, stejně jako ti dávám já to mé."
,,To je tak sladký a promiň jen jsem tě chtěl trošku poškádlit." oznámil jsem mu s úsměvem a štípl ho do tváře. Upřímně jsem byl rád, že si plánoval budoucnost zrovna se mnou.
,,Co tím chceš říct, že bys se mnou klidně bydlel?"
,,Ano. Pokud o to máš ještě zájem. Měl jsem v plánu něco podobného a jelikož jsem před chvílí mluvil s Hikarim. Vím, že nás pustí stejně, takže to budeme moc zařizovat spolu."
,,Budu moc rád. Ale stejně pořád nevím, co tím chceš říct. Budeme spolu bydlet jako dva kamarádi nebo pár? Vím, že jsme ve vězení a už teď je to pomalu jako společné bydlení...kolikrát spíme vedle sebe na posteli, mazlíme se, líbáme se, co vlastně spolu tvoříme?"
,,Bojíš se, že si s tebou hraji, že se najednou tak vyptáváš?"
,,Ne, ale..." sklopil jsem hlavu a nevěděl, jak dokončit větu. Chtěl jsem jen slyšet ty slova...
,,Neboj se, pokud tě to potěší, budeš se mnou chodit? Chtěl bych oficiálně začít jako pár."
,,Chtěl...také jsem chtěl, abychom si to už řekli...vím, chovám se jak malý dítě, ale je hezké to slyšet."
,,Víš, že takhle jsi strašně roztomilý, i když jsi oproti mně tak obrovský. Kdo by si jen pomyslel, že budeš ty ten, co se potřebuje ujišťovat..." trochu jsem ho škádlil.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
AçãoToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...