Ahoj!!
Zdejší situaci už znáte. Asi jí taky nejste nijak potěšeni. Bohužel se zdá, že vždy nakonec může být i hůř. V mém případě to takhle bylo neustále. Když jsem myslel, že už to bude lepší, nakráčí si sem Shinya, jako by se nic nestalo. Když už si začnu zvykat i na jeho přítomnost musí zakročit Aomine...proč to ale vždy musím schytat především já?
Když jsem šel do sprch, čekalo tam na mě nemilé překvapení. Naskytl se mi pohled na Aomineho. Chtěl jsem se otočit a jít zpět. Bohužel nepovedlo se. Chytl mě za ruku a přitáhl k sobě. Vyvlíkl jsem se z jeho sevření, ale spadl jsem na zem. Křičel jsem o pomoc, avšak on se ke mně sklonil a zacpal mi pusu svým mrštným jazykem. Zavalil mě tíhou svého tělo a já se sotva na něco zmohl.
,,Nemusíš se namáhat, nikdo tu není a ti dva vaši strážní andělé dnes službu nemají, aby mohli hlídat sprchy."
,,Aomine, proč tohle děláš? Proč mě musíš pořád mučit?"
,,Nechci tě mučit, miluji tě a ty to víš...to ty mučíš mě."
,,Jsi vážně idiot. Kdybys mě miloval, nikdy bys nedělal tohle a respektoval bys mě."
,,Třeba si jen beru příklad s Shinyy, který se často baví s Takaem o tom, co znamená láska. Ani on se nechce jen tak vzdát, i když on je větší hlupák než já. Neboj se, bude se ti to líbit. A já to nikomu nepovím, tak to může zůstat jen mezi námi."
,,Co se chystáš udělat?"
,,Už dost bylo slov."
,,Aomine, prosím..."
Opět mě umlčel svým jazykem. Cítil jsem, jak se mé oči zalévají slzami. Házel jsem sebou ze strany na stranu. Rukama jsem se ho snažil ze sebe setřást, ale nešlo to. Nechtěl jsem to vzdát a bojoval dál...jenže to už jsem na sobě neměl pomalu žádné oblečení jak bylo potrhané. Cítil jsem jeho horký dech na své nahé kůži. Hnusil se mi tak jako jeho doteky. Nenáviděl jsem ho a stále se snažil bránit, když v tom mi přiletěla facka. Vytryskly mi slzy. Člověk, kterého jsem dřív miloval, se mě teď pokouší úplně zničit...
Co vůbec znamená jméno Akashi Seijurou? Slaboch? Zbabělec? Podrazák? Lamač srdcí? Ten, co se nechá znásilnit svou první láskou? Jak to asi bude vypadat? To určitě všechno budu, až se na to přijde.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
AcciónToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...