42. díl.

192 91 2
                                    

Ahoj!!

O co mu jako jde? Nechápal jsem. Najednou vyšel z těch samých dveří i Shinya. Trochu mě to zaskočilo...
,,Ahoj Shinyo! Nečekal bych tě tu."

,,No vidíš a já chtěl jít zrovna pro tebe. Jak se ti daří? Slyšel jsem, že jsi opravdu začal chodit s Akashim. Blahopřeji."

,,Pojď radši dovnitř." řekl jsem a zalezl i s ním do místnosti. Přemýšlel jsem, jak se zachovat, protože mě najednou přepadla strašná chuť ho praštit.
,,Ty mě tu snad zkoušíš? Shinyo, vysvětli mi, o co tu jde?"

,,Nechápu, co tím myslíš?"

,,Proč je tu Aomine? Chceš, aby mě zničil? Už mě nemáš rád nebo prostě jenom žárlíš?"

,,O co mi jde? O co mi jako podle tebe má jít? Nerozumím ti a nechápu, proč na mě vlastně křičíš a obviňuješ mě ze žárlivosti."

,,Ten tvůj kamarád Aomine usiluje o můj život. Jestli si můj přítel, zjisti, proč sem doopravdy přišel!"

,,Takao, vysvětli mi to prosím. Nechci, abys mě tady obviňoval nebo podezíral ze spolupráce s Aominem."

,,Aomine sem prostě musel přijít kvůli Akashimu. A protože je Akashi se mnou, chce mě zabít."

,,Promiň, ale já nevěděl, že se znají. Dozvěděl jsem se to před chvilkou tím stylem, že má zábavu ve vězení, nic víc mi neřekl a odešel. Zastavím ho, jestli ti bude chtít ublížit."

,,A proč si s ním tedy mluvil?"

,,Můj otec mu dělá právníka, přišel jsem mu sdělit novinky, to je vše. A on jako Akashiho chce nebo co?"

,,Jo. Je to jeho bývalý nejlepší přítel, zná ho už dlouho."

,,Tak proč se Akashiho nevzdáš, stejně si tě nezaslouží."

,,A ty sis mě zasloužil? Proč bych se ho měl vzdát? Doufám, že to byl jen vtip."

,,Aby tě on nezabil. Budeš kvůli němu riskovat život? Není to zbytečný? Ty máš navíc Takao!"

,,Tak tohle jsi přehnal...kvůli tobě jsem také riskoval život a nejen já a ty řekneš tohle? Kolikrát ho pro tebe nastavil Guren? Víš vůbec, co to znamená milovat? Asi ne! Možná mám navíc, ale než jsi ty. Tímhle jsi u mě skončil, Shinyo!!!"

,,Takao, počkej! Pomůžu ti."

,,Ty už neuděláš nic. Musel by ses snažit aspoň z poloviny tak jako Guren, kterého si mimochodem taky nezasloužíš."

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat