63. díl.

197 89 2
                                    

Ahoj!!

Anzai:

Nemohl jsem spát. Pořád jsem měl nějaké divné tušení. Vstal jsem a nechal Shinjimu vzkaz, že jsem odešel do práce dřív. Odešel jsem. Cestou jsem natrefil i na svého bratra. ,,Něco se děje...taky nemůžeš spát?" optal jsem se ho. Jen přikývl. Aspoň něco jsme měli stále společné. Když jsme dorazili, rychle jsem zkontroloval dvě určité cely. Aomine i Midorima ve své cele byli, ale Takao byl v celé sám a klidně spal. Teď jsem měl ještě horší pocit. Akashi by se netoulal tak pozdě bůhvíkde a dozorci by ho už dovedli zpět do cely. Kdo tu vůbec dneska sloužil? Byl jsem rozčílený. Utíkal jsem do sprch, jak mi tenkrát poradil. Když jsem tam doběhl, modlil jsem se, aby to nebyla pravda. Spatřil jsem na zemi nahého Akashiho s několika modřinami a červenými fleky po těle. Ten hajzl ho musel znásilnit. U místa jeho vstupu bylo nejen sperma ale i krev. Poplácal jsem ho po tváři, aby nabral vědomí. Nemohl jsem ho takhle nechat. Chvilku na to mě našel bratr. Poslal jsem ho pro nové oblečení. Mezitím jsem ho trochu opláchl pod teplou vodou. Byl úplně zničený. Vůbec nevnímal, co s ním dělal. Jen stále dokola opakoval, že je zrádce. Tohle nám Takao nikdy neodpustí...

Poté, co jsem ho pořádně opláchl, jsem ho osušil a společně s bratrem oblékli do nových a čistých věcí. Řekl jsem bratrovi, aby ho odnesl do jeho cely, tak aby nevzbudil Takaa a šel najít toho, kdo měl strážit jejich blok. Jenže když jsem věděl, kdo něco takového dopustil, myslel jsem si, že je to jen hloupý žert. Shinya seděl na židli a něco si četl. Jako vážně? Docela jsem uvažoval, že v tom snad měl i prsty, když byl tak klidný... 

Chytil jsem ho za límec a táhl ho směrem k Takaovo cele, aby se šel podívat na to, co zavinil. Zmítal sebou, ale to mu stejně nepomohlo. Když jsme došli do jejich cely, nechápavě hleděl jak na mě tak na mého bratra. Ukázal jsem na Akashiho zápěstí a vyhrnul mu triko, aby pochopil. ,,Prosím, neříkejte mu to..." skoro neslyšně hlesl. 

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat