Ahoj!!
,,Už jsi nějak pokročil? Víš, že ti moc času nezbývá."
,,Vypadá to, že ano. Co chceš jako dělat? I kdyby se do mě zamiloval, Akashiho se jen tak nevzdá. Žádný člověk se nevzdá něčeho, co chce někdo jiný."
,,On se vzdá ještě rád, až ho trochu poškádlím. A protože jsi mi nic neudělal a já s tebou celkem sympatizuji...nemusíš se bát, neublížím mu."
,,Tak toho si vážím, když jde o monstrum, jako jsi ty. Co budeš dělat, až budeš s ním? Někteří ztrácí zájem o to, co neměli v momentě, kdy to získají. Já se taky nakonec vzdal pomsty."
,,Neztratím o něj zájem. Budu šťastný a on také. Potřebuje jen trochu okořenit paměť a vše bude dobré. Dřív jsme si byli opravdu blízcí. A co ty? Proč jsi nakonec zahodil svou pomstu? Můj příběh už znáš, ale já tvůj ještě ne. Tak teď je řada na tobě a bez odmlouvání."
,,Mám podobný příběh. Takaa znám prakticky celý život. Už jako malé děti jsme se spolu kamarádili. Na střední jsme se stali nejlepšími kamarády. Chvíli jsme spolu dá se říct i chodili. Pak se stal ten zlom, kdy mi jeho rodina vyvraždila tu mou. Na nějakou dobu jsem se vypařil. Nakonec jsem změnil barvu vlasů a tón a vydával se za Hidekiho. Stal jsem se Takaovo špehem. Nakonec si mě tak oblíbil, že jsem nemusel dělat nic. A teď jsem tady jako Shin a kdyby mu někdo jiný neřekl pravdu, ani by nevěděl, že jsem Midorima Shintarou. Nikdy jsem se extra neskrýval, co zmůže barva na vlasy? Nic. Ale on mě prostě stejně nikdy nepoznal. Nechápu to. Ne že by mi to nějak vadilo, jen se divím. Možná jsi měl předtím pravdu. Možná jsem mu nikdy ublížit nechtěl. Možná jsme jen chtěl, aby si mě všiml, aby mě poznal a aby byl se mnou a ne s ním."
,,Je mi tě docela líto. Nechápu, jak si to mohl snášet tak dlouho."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
ActionToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...