39. díl.

207 91 2
                                    

Ahoj!!

,,To je až moc záhad, sejdu se s Shinyou."

,,Já jsem zase poprosil Hikariho, mladého strážníka, ať mi domluví schůzku s Gurenem." 

,,On se jmenuje Hikari? Jak to, že ti řekl jeho jméno."

,,Neřekl, vymyslel jsem mu ho. Hlavně podle mě Shinya ani neví, že je tu Midorima a Guren zase nezná Aomineho." 

,,Ale počkej, proč by mě Midorima hledal, bavili jsme se spolu jako děti a chvíli jsme spolu chodili na střední, pak se vypařil."

,,Takao, tvůj otec mu vyvraždil celou rodinu."

,,No to si děláš srandu, takže mě přišel zabít." 

,,Nejspíš. Říkám si, do čeho jsme se to sakra dostali. Bojím se o tebe...teď už i docela o sebe." 

----------------------------------------------------------

V Shinovo cele: 

,,Co chceš jako dělat? Zabít ho? Nedotkneš se ho, jasný?!"

,,Proč? Budu si dělat, co chci. Než něco podnikneš, všichni umřem." 

,,Nedotkneš se ho, jediný, kdo mu ublíží, budu já. Je můj."

,,Ha ha ha, na to máš moc slabý srdíčko. Jsi jediný, kdo to nevidí! Vždyť ho miluješ. Ale jestli nechceš, abych mu ublížil, oblbni ho a dostaň ho co nejdál od Akashiho. Já ti na oplátku slíbím, že mu nezkřivím ani jeden vlásek."

,,No tak dobrá...ty vážně chceš Akashiho nebo je to jen další lež?"

,,Proč bych ho neměl chtít? To, co se odehrálo, nikdy nepochopíš. Tak se nesnaž pochopit ani mě. Hlavně něco udělej s Takaem."

,,Dobrá no, nebudu se do toho montovat."

,,Možná ti to jednou řeknu...nevěřím moc lidem, a tak si dávám pozor."

,Tak to jsme dva, já už nevěřím ani sobě."

,,Děláš dobře, ale Shine, proč si někdy nepohrát, když už jsme tu jen my dva a kolikrát jsou tu noci studené a osamocené." 

,,Aomine, nechci nic říkat, ale tobě už vážně hrabe."

Pokračování příště...

Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat