Ahoj!!
Tohle byl opravdu šílený plán. Nečekal jsem, že to bude tak těžké. Gurene, máš štěstí, že mi na tobě tak záleží, jen nevím, jestli tohle zrovna pomůže, pomyslel jsem si. Shinya mě neustále sledoval. Kdykoliv měl příležitost, zkoušel se mnou mluvit. Dřív by mi to tolik nevadilo, ale proč se snaží teď, když už dávno spolu nejsme. Někteří lidé jsou opravdu umínění.
,,Takao, proč se mnou nechceš ani mluvit, pár slov tě přeci nezabije, ne?"
,,Nezabije, ale k čemu to? Jak dlouho se chceš trápit? Jak dlouho chceš trápit Gurena a jak dlouho hodláš mučit mě? Tobě to nestačilo?"
,,Má přítomnost tě mučí?"
,,Zase slyšíš jen jednu věc. Abych pravdu řekl, ano mučí. Akashi se kvůli tobě bojí, že o mě přijde. On ví, jak moc jsem tě miloval. Také jsem myslel, že po tobě už nebudu moc milovat nikoho a když se prokáže opak, jsi tu ty a snažíš se mi zamotat hlavu, ale proč?"
,,Chceš znát pravdu? Miluji tě..."
,,Pamatuješ si, jak si za mnou přišel poprvé do vězení? A víš, co jsi mi odpověděl, když jsem ti řekl, že jsem tě opravdu miloval? Znemožnil si mé city tím, že jsi řekl, že ani nevím, co je to láska. Poté jsi řekl, že jsi mě v jednu chvíli opravdu miloval, ale nakonec sis vybral Gurena, protože tvé srdce je stále jeho...pravda však byla taková, ano tvé srdce je stále jeho, ale mé nikdy nebylo, protože jsi se rozhodoval mezi svou touhou a srdcem. Já jsem ta touha a on tvé srdce. Proč by to teď mělo být jinak? Našel jsi své štěstí a chceš ho zahodit. Jsi blázen, ale mě do svého bláznovství netahej. Já se svého štěstí nevzdám. Už tě nemiluji, takže se můžeš snažit, jak chceš. Kdybych si nezačal s Akashim, nikdy by ses tak nechoval. Proč ti tolik vadí, že už mě nevlastníš ty, že už nejsem jen tvá hračka, kterou jsem byl vždy. Nezasloužím si snad být šťastný i já? Změnil ses, Shinyo a já s takovým Shinyou nechci mít nic společného."
Pokračování příště...
V dalším se můžete těšit na jeden ze zvratů tohoto příběhu :33
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
ActionToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...