Ahoj!!
Počkal jsem si na večer. Potřeboval jsem s ním mluvit a vytmavit mu, co způsobil. Akashi řekl, že potřebuje mluvit s Hikarim, a tak jsem ho nechal. Mezitím jsem šel za Shinyou. Jen co mě viděl, jako by se chtěl propadnout do země. Nejspíš tušil, proč jsem za ním přišel. Posadil jsem na volnou židli a rukou mu ukázal, aby si sedl naproti mě. Chvíli jsem ho tak pozoroval a přemýšlel, kde začít. Nechtěl jsem na něj začít ječet. Myslím, že o to už se postarali ti dva.
,,Rád bych tě o něčem informoval. Před nedávnem se tu stal jeden incident. Jeden muž byl znásilněný ve sprše kvůli neschopnosti mladého dozorčího. Nebýt dvou jiných dozorčích, kteří ho tam našli a postarali se o něj, bůhvíjak dlouho by tam ten mladík asi ležel. Všichni se to snažili zatajit, ale proč pak? Otázkou je, jak bys potrestal dotyčného, jenž to způsobil a toho, kdo mu to udělal? A proč to vlastně způsobil, nebyl snad do toho zapleten též? Říká se o něm, že je to přítel dotyčného násilníka...co mi k tomu povíš, Shinyo?"
,,To co jsem řekl jim, než mě začali fackovat jako hadrovou pannu. Nemám s tím nic společného. Prostě jsem jen zapomněl zkontrolovat sprchy. Nikdy bych úmyslně nedopustil, aby se stalo něco takového."
,,Tak jinak...co bys dělal, kdybych tam byl já? Kdyby místo Akashiho si bral takhle mě. Jak bys zareagoval? Mohlo se to stát komukoliv jen díky tvé neschopnosti. A shodou okolností jsi tady ten večer ani neměl být. Promiň, ale tohle do sebe perfektně zapadá. Navíc za tu dobu jsi u Aomineho nebyl ani jednou. Anzaiovo bratr mi řekl, že tě též podezírá. Protože kdyby na něj takhle někdo křičel a fackoval, nenechal by si to líbit a dožadoval by se aspoň vysvětlení, proč to vlastně udělal. Jenže ty? Nic."
,,On není to, co býval dřív. Sám jsem od něj dal ruce pryč. Nevěděl jsem, že by byl schopen něčeho takového. A prostě co bych tím napravil, kdybych za ním šel a chtěl po něm vysvětlení. Už vidím, jak mi to zrovna on řekne..."
,,Raději nemluv...také jsem ti přišel říct, že i kdyby si s tím měl opravdu něco společného, máš smůlu, stejně budu milovat jen jeho, tak to vzdej! A Aomine mi za to zaplatí, tak mu to klidně vzkaž. Už mě nebaví být ten hodný Takao, když vidím, jak jsou lidi kolem mě krutí jen kvůli jejich sobeckosti..."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
ActionToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...