Ahoj!!
Dnes jsem se měl sejít s Gurenem. Byl jsem zvědavý, co mi k tomu řekne.Všechno tohle bylo přeci z nějakého důvodu. Jenže jestli neví ani ti dva, co zavinili, co tedy udělají až se to dozví. Tohle byla sebevražedná mise...
-------------------------------------------------------
Vlezl jsem do bílé místnosti. Uprostřed byl stůl se čtyřmi židlemi po místnosti se rozléhala vůně čerstvé zeleniny a ovoce a pár sladkých taštiček. Myslel jsem, že sním. Najednou se otevřeli dveře a do nich vstoupil tmavovlasý hoch s postavou a šarmem boha.
,,Ahoj, Gurene Ichinose...mohl bych se tě na něco zeptat?"
,,Ahoj. Nepamatuji si tvé jméno, ale než přejdeme k věci, najez se a trochu mi povyprávěj, co se tu děje, protože už ani já se tu moc neorientuji."
,,Jsem Akashi a na to se chci zeptat tebe. Odkud znáš Midorimu Shintaroua? Taky je tu nový vězeň, Aomine Daiki a ten, kdo mu pomáhá, je Shinya."
,,Aomine? Jen se o něm zmínil. A Midorimu neznám, jen vím, že pracoval pro Takaa. No a kdo je ten Aomine?"
,,Je to můj bývalý nejlepší přítel, který se teď bude pokoušet zabít Takaa. Proč mu Shinya pomáhá?"
,,Nevím, ale zjistím to. Proč ses se mnou chtěl setkat ty a ne Takao. Taky můžeš být rád, že mi dozorce řekl, že je to fakt naléhavý..."
,,Protože Takao se chtěl zeptat přímo Shinyy, možná by ho taky zajímalo, co se tu vlastně děje, protože jsme předpokládali, že o ničem nevíte. Akorát...vážně, prozraď mi, proč si doopravdy zatkl Midorimu?"
,,Chtěl dostat šanci na pomstu, a tak jsem mu to umožnil. Než začneš šílet, udělal jsem to proto, abych mu otevřel oči. On mu nechce ublížit, on ho totiž miluje. Chtěl jsem, aby si uvědomil to, co já."
,,Co sakra?"
,,Ne to, že ho miluji, ale to, že ho vlastně ani nenávidím. Můj otec mě do tohohle dostal a on se o mě staral a vychoval mě...i když některé věci se zapomenout nedají, ale díky němu jsem pořád tady."
,,Jo takhle a o tomhle Takao a Shinya ví?"
,,Nejspíš ne, ale i kdyby to zjistili nebudu to zapírat."
,,Gurene, pomůžeš nám, prosím?"
,,Pomůžu vám. Promluvím si s Shinyou...možná bude lepší, když každý vyjde s pravdou ven. Ty mi mezitím sežeň Midorimu."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zlomený [MidoTaka] (KnB) ✔️
ActionToto je pokračování k příběhu vysvobození... ..ovšem už se nebude tolik týkat Shinyy a Gurena. V této knize je hlavní účinkující Takao Kazunari, bývalý bos mafie, který se snaží napravit své hříchy, tím že si je odpyká ve vězení a rovnou se bude sn...